پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

تنگ کردن “واژن”باماریانا+شیاف وکپسول پرده بکارت مصنوعی

تنگ کردن واژن بدون عمل جراحی با گیاه ماریانا + طرز استفاده

شیاف وکپسول پرده بکارت مصنوعی

خواص ماریانا

تنگ کردن واژن بطور باورنکردنی
افزایش لذت جنسی در بانوان
از بین بردن عفونتها و باکتریها، از بین بردن خارش و بوی بد واژن
ایحاد تعادل در ترشحات زنانه

نحوه استفاده برای تنگ کردن واژن

برای بار اول یک پیمانه از گیاه (به اندازه یک لیوان) را با ٧الی٨ لیوان آب مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه می جوشانید. پس از سرد شدن جوشانده را از یک تنظیف (پارچه ای با بافت بسیار ریز) صاف کنید بهتر است این کار را دو بار انجام داده تا محلول بدست آمده صاف و شفاف شود. به اندازه یک استکان از محلول را جدا کرده و مابقی را درون یک لگن تمیز ریخته و به مدت ١۵ دقیقه درون لگن بنشینید. با استفاده از یک سرنگ تمیز ،درون واژن را با یک استکان محلول کنار گذاشته شده شستشو دهید تا محلول درون استکان تمام شود.

روش های دیگر برای تنگ کردن واژن با ماریانا

۱- پودر در أب ولرم خمیر گرفته شود و در پارچه ای نازک و تمیز قرارداده شود و شب ها در مهبل شیاف شود .

۲-دوش واژینال یا طشت آبزن نشسته شود ده دقیقه

۳- تزریق به داخل واژن

این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای ده بار استفاده مناسب است در طی سه ماه

هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه ضد عفونت داخلی و ضد ترشحات واژن نیز هست و خوشبو کننده واژن است./منبع: سایت عطار خراسانی

***

یک وبلاگی هم برای پرده مصنوعی چنین ادعایی کرده:

شیاف پرده بکارت مصنوعی:

افرادی که  پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت الی ۱۲ ساعت قبل از رابطه جنسی (به نوع دارو بستگی دارد)، این دارو را به صورت شیاف در دهانه رحم قرار داده و این شیاف، در دمای درونی بدن و بعد از اولین مقاربت، پوسته ژلاتینی بسیار نازک خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود که این مایع قرمز به مقدار کافی و همانند خون طبیعی پرده بکارت دیده خواهد شد.

این وبلاگ این شماره رابرای تماس”خرید”گذاشته ۰۹۳۶۱۶۴۳۸۳۲

اینهارا هم درجواب کاربران گفته:

*شرکت ما تنها وارد کننده محصولات ترمیم می باشد که با توجه به محدودیت ها خرید آنلاین، تنها داروی ها متناسب و یا درخواستی دیگری که در سایت ها معتبر موجود می باشد را خریداری می کند

*شیاف ها دو عددی و کپسول تک عددی می باشد، هر دو محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

کدام بهترند؟

در ارتباط با شیاف و کپسول، اکثریت شیاف را توصیه می نمایند و همچنین کپسول نیز از کیفیت بسیار بالایی برخورداز می باشد

*با توجه به بسنده بندی داروی شیاف پرده بکارت مصنوعی که دو عددی می باشد امکان فروش تکی به دلیل باز شدن بسته بندی اصلی وجود ندارد. کپسول ها از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی برخورداز می باشند و شیاف در مواردی که نیاز به آزمایش اولیه برای خود شخص وجود دارد توصیه می شود.

*در ارتباط با نحوه استفاده حتما بروشر آن را به صورت کامل مطالعه بفرمایید و جهت اطلاع، استفاده بیشتر از دو بار در سال توصیه نمی شود.

  • سوال:با وجود اینکه پرده ما پاره شده باشه وقتی این شیاف رو بزاریم دیگه مشخص نیست که پردمون پاره هست؟ چندساعت قبل رابطه برا شب عروسی باید بزاریمش؟
  • پاسخ: با سلام، شیاف را نیم ساعت تا یک ساعت قبل از رابطه جنسی داخل واژن قرار می دهید و شیاف ها علاوه بر بکارت مصنوعی سبب خشکی واژن و تنگی شدید واژن می شود و پس از رابطه پوسته خود را پاره می کند و خونی کاملا شبیه خون بکارت دیده می شود.
  • خیلی ازکاربران سایت فوق الدکر باشوق وذوق آمدن دراین سایت تعریف کردند از این کالا
  • اینهاازوبلاگ (bekarat-tarmim)بوده
  • ***
  • یکی ازسایتهانیز این روش رامعرفی کرده:شیاف پوست پلاستیکی
  • به این شیاف در انگلیسی‌ یا plastic membrane می‌‌گویند که پوست پلاستیکی معنا می‌‌دهد یا vaginal suppository که معنای آن شیاف واژن است. بیشترین مشتری‌های این پوست مصنوعی در کشورهای اروپای زنان مهاجر از کشور‌های اسلامی هستند. کافی است زنانی که اصطلاحا پرده بکارت خود را از دست داده اند، نیم ساعت قبل از رابطه جنسی در شب عروسی، این دارو را به صورت شیاف استعمال کنند تا اثرات معجزه آفرین آن را ببینند. این شیاف در دمای درونی بدن، پوسته ژلاتینی خود را پاره می کند و محتوی آن به صورت مایع قرمز رنگی از واژن خارج می شود.
  • ***

اگردچارالتهابات وعفونتهاهستید؟

زعفران

زعفران خشک از گل زعفران، مورد استفاده برای قرن ها در طب تبتی است. این یک ماده قدرتمند برای درمان عفونت واژن، ترشحات آلوده، سوزش ناراحتی و خارش واژن و همچنین در مدیریت سندرم پیش از قاعدگی، درد قاعدگی، قاعدگی نامنظم و، ضد التهاب، ضد عفونی کننده، ضد درد، استفاده میشود.

زردچوبه

یک گیاه طلایی در آیورودا در نظر گرفته شده با توجه به خواص دارویی مختلف آن مانند ضد التهاب، ضد اکسیدان، ضد میکروبی، ضد سرطان، و کاهش درد قاعدگی  وتقویت سیستم ایمنی،تحریک جریان خون در ناحیه لگن و رحم،  شناخته شده است. زردچوبه موجب تسکین طولانی مدت لکوره و کاهش ترشحات واژن کمک می کند. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی کورکومین در پیشگیری و درمان عفونت ها و التهاب ناشی از آنهاست. این گیاه  طبیعی برای سفت کردن وتنگ کردن واژن   یکی از گیاهان مشهور است. که درین شیاف بکاررفته است.

موم عسل

“موم عسل” آمیزه صمغی است که زنبور عسل از شهدگلها، جریان شیره درخت ، و یا دیگر منابع گیاهی جمع آوری میکند. موم  در طب سنتی برای هزاران سال استفاده می شود. ضد باکتریایی، ضد التهاب و ضد قارچ وکمک به طور موثردر درمان وولوواژینال کاندیدیازیس (واژن برفک) و عفونت های قارچی با مهار رشد مخمرهای بیماری زا است. موم عسل یک ضد کاندیدا و ضد مالاسزیا  به عنوان یک درمان جایگزین برای عفونتهای مزمن واژن استفاده می شود.

آلوئه ورا

رایج ترین و شناخته شده ترین مواد تشکیل دهنده برای ضد التهابی، خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی و کمک به حفظ تعادل اسیدیته واژن ،همچنین بازسازی سلولهای واژن است. به همین دلیل است که در بسیاری از محصولات زیبایی یافت می شود.

مدیریت سایت-پیراسته فر:هیچگونه اظهارنظری(تائید وتکذیب)ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد