پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

ادبیات چاله میدانی "ترامپ حرامزاده"القاب زشت برای رقبا

ادبیات« چاله میدانی» رئیس جمهورامریکا

رشیده طلیب(نماینده مجلس ):ما به کنگره آمده ایم تااین «حرامزاده» را از کار بر کنار کنیم.۱۴ دی۱۳۹۷

..و هدیه نخست وزیر کانادا-عکس رستوران(فاحشه خانه)پدربزرگ دونالدترامپ را درادامه خواهیددید.

ترامپ:باورتان می شود«منِ حرام زاده»رااستیضاح کنند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در جمع اعضای تیم فوتبال ال‌اس‌یو گفت: ما پشت میز رئیس جمهور عکس می‌گیریم. این میزی است که مدت‌هاست آنجاست. روسای جمهوری زیادی، برخی خوب و بعضی نه چندان خوب، (در آنجا بوده‌اند). اما شما الان یکی از خوب‌ها را دارید، هر چند آن‌ها (دموکرات‌های کنگره) سعی دارند این «حرامزاده» را استیضاح کنند، باور می‌کنید!؟

رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی، در اظهاراتی عجیب خودش را حرامزاده خواند و از اینکه نمایندگان دموکرات کنگره تلاش می‌کنند او را برکنار کنند، گلایه کرد.

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه۱۷ژانویه۲۰۲۰(۲۷ دی ۱۳۹۸)  در یک سخنرانی، خود را حرامزاده توصیف کرد. 

ترامپ که در جمع اعضای تیم ورزشی «ال‌اس‌یو»، صحبت می‌کرد، بازیکنان و مربی‌های این تیم را به کاخ سفید دعوت کرد و از آن‌ها خواست با حضور در دفتر رئیس‌جمهور، با وی عکس بگیرند.

آتلانتیک: ترامپ، رییس جمهوری با ذهنیت یک گانگستر است

 بیایید پشت میز رئیس جمهور عکس یادگیری بگیریم. این میزی است که مدت‌هاست آنجاست،رؤسای جمهورمختلف روی آن نشسته اند.

او گفت: «پشت میز ریاست‌جمهوری عکس می‌گیریم. مدت‌هاست که [آن میز] آنجاست. رؤسای‌جمهور زیادی [آنجا بوده‌اند]، برخی‌هاشان خوب بودند و برخی هم نه چندان خوب.»

ترامپ افزود: «اما الان یک-رئیس‌جمهور- خوب گیرتان آمده، هرچند که دارند تلاش می‌کنند این حرامزاده را استیضاح کنند، باورتان می‌شود!؟ باورتان می‌شود!؟».

این سخنان ترامپ، با خنده حاضران در این دیدار روبه‌رو شد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:بنظرمی رسداین تیم فوتبال امریکا(U.S.L)یو.اس.ال. باشد.

این اولین بار نیست که ترامپ با ادبیاتی دور از جایگاه یک رئیس‌جمهور صحبت می‌کند. او پیش از این هم رقبای سیاسی خود و همچنین مقام‌های خارجی را با القابی زننده خطاب کرده بود. وی «هیلاری کلینتون» را «متقلب»، «جو بایدن» را «خوابالو»، «مایکل بلومبرگ» را «مایک کوچولو»، «چاک شومر» را «چاک گریان» و «برنی سندرز» را «برنی دیوانه» می‌خواند./شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۸ایران+فارس،اقتصاد- بااصلاحات مدیریت سایت.


واما توضیحات:ترامپ رقیب انتخاباتیش(جوبایدن)را «سگ هار »هم دانسته،علاوه برخوابآلو.

بایدن، ترامپ را 'دلقک' خواند

دونالد ترامپ در واکنش به حمله کره شمالی به جو بایدن که او را یک «سگ هار» خوانده بود گفت، جو بایدن «شاید خوابالو و بسیار کُند باشد، اما سگ هار نیست بلکه کمی از آن بهتر است


ترامپ در متن توئیتش خطاب به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی عنوان کرد: آقای رئیس! جو بایدن شاید خوابالو و بسیار کُند باشد، اما او یک سگ هار نیست


خبرگزاری رسمی کره شمالی در مطلبی جو بایدن را که در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما، معاون رئیس جهمور بود مورد حمله قرار داده و او را «سگ هاری که باید تا سر حد مرگ کتک بخورد» توصیف کرد.

در مطلب منتشر شده در این خبرگزاری آمده است: سگ‌های هاری مثل بایدن اگر اجازه این طرف و آن طرف رفتن را پیدا کنند، می‌توانند به بسیاری از مردم صدمه بزنند. باید قبل از آن که خیلی دیر شود، این سگ‌های هار را آنقدر با چوب بزنیم تا بمیرند.


***

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت:« برنی سندرز دیوانه» به تازگی شهر بالتیمور را با یک کشور جهان سوم مقایسه کرده است.مرداد ۱۳۹۸

دونالد ترامپ و برنی سندرز,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,اخبار بین الملل

«برنی سندرز» نامزد سوسیال دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا  :«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور خطرناکترین فرمانده کل قوا در تاریخ معاصر ایالات متحده است.

«سندرز»گفت:نامزد ریاست جمهوری شدم، زیرا ما باید ترامپ را شکست دهیم.

***

سناتور چاک شومر(رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنای آمریکا) درباره توافق امریکا باچین ، توئیتر کرد:ترامپ آمریکا را به چین "فروخته است" و این که او "فرد قابل اعتمادی برای انجام درست کارها در راستای منافع کارگران و شرکتهای آمریکایی نیست،این توافق "ضعیف" و این حرکت ترامپ "تسلیم شدن به چین" است.

تظاهرات معترضان ضد جنگ در اطراف آپارتمان چاک شومر

ترامپ نیز در توئیتی جوب شومر را داد و ضمن توصیف وی با لفظ «چاک گریان» سوابق این سناتور آمریکایی در قبال چین را نیز محکوم کرد.

ترامپ در توئیت خود نوشت: "چاک شومر در زمان دولت اوباما سالها نشست و تنها دزدیدن چین از آمریکا را تماشا کرد. حالا حتی بدون آنکه اصلا آن سالها را ببیند شروع به حمله به توافق بزرگ جدید ما با چین کرده است. این خیلی بد است چاک گریان!



«مایک کوچولو»کیست؟

مایکل بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و شهردار سابق نیویورک  او برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰ به عنوان نماینده‌ای از حزب دموکرات ثبت نام کرده است.

 بلومبرگ : من برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شدم تا دونالد ترامپ را شکست دهم و آمریکا را بازسازی کنم. ما گنجایش تحمل اقدامات بی‌محابا و غیراخلاقی دونالد ترامپ را برای چهار سال دیگر نداریم. او تهدیدی برای کشور و ارزش‌های ما است.

اگر او بتواند یک دوره دیگر در جایگاه ریاست جمهوری باقی بماند، ممکن است هرگز نتوانیم آثار مخرب ریاست جمهوری‌اش را جبران کنیم.

بلومبرگ که هشتمین ثروتمند آمریکا است مدت‌ها به دنبال فرصتی برای رقابت با دونالد ترامپ، دیگر میلیاردر نیویورک بوده است. این دو معمولا در رویدادهای اجتماعی نیز با یکدیگر رقابت داشته‌اند.

ترامپ باتمسخر گفته بود: «مایکل کوچولو می‌بازد»چون جادوی مورد نیاز برای این کار را ندارد.

ترامپ:چرادمکراتهااز هیلاری متقلب تحقیق نمی کنند!؟

رئیس جمهوری آمریکا در این پیام نوشت: چرا دموکراتهای عصبانی از کمپین «هیلاری متقلب» جرایم بسیار و تبانی‌اش با روسیه تحقیق نکردند؟ چرا اف بی آی سرور کمیته ملی دموکرات را ضبط نکرد؟ تحقیقات فریبکارانه!


ترامپ:نانسی  یک دیوانه است

ترامپ  درمورد رئیس مجلس کنگره هم گفته:نانسی دیوانه یک دیوانه است. او نمی‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. آن‌ها دوست دارند که قانون اساسی را نقض کنند.


خلاصبه ای ازاستیضاح یک حرامزاده:


مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آرا قطعنامه ناظر بر استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را تصویب کرده و برای بررسی نهایی به مجلس سنا ارسال کرده است. قرار است نخستین جلسه مجلس سنا در ارتباط با این قطعنامه روز پنجشنبه ۲۶ دی (۱۶ ژانویه) برگزار شود.

جمهوریخواهان بار دیگر اکثریت مجلس نمایندگان را از دست می‌دهند؟

مجلس نمایندگان امریکا-کنگره

قطعنامه ناظر بر استیضاح دونالد ترامپ با ۲۲۸ رای موافق در برابر ۱۹۳ رای مخالف در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید.

ماده اول استیضاح با ۲۳۰ رای در مقابل ۱۹۷ رای و ماده دوم با ۲۲۹ رای در مقابل ۱۹۸ رای تصویب شد.

بررسی موارد تخلف- ترامپ که در این قطعنامه بازتاب یافته توسط گروهی از نمایندگان به ریاست آدام شیف، رئیس کارگروه اطلاعاتی مجلس نمایندگان هدایت می‌شود.

 جان رابرتز، دادستان عالی آمریکا در مجلس سنا حضور یابد و در ارتباط با طرح استیضاح ادای سوگند کند. پس از آن ۱۰۰ سناتور آمریکا سوگند یاد خواهند کرد. بنا بر قوانین آمریکا، در روند بررسی طرح استیضاح رئیس جمهور مجلس سنا نقش یک نهاد داوری (دادگاه) را به عهده می‌گیرد. 

سناتورمک کانل

سناتور میچ مک کانل( رهبر فراکسیون نمایندگان جمهوریخواه در مجلس سنا) قرار است بررسی قطعنامه استیضاح دونالد ترامپ روز سه‌‌شنبه ۲۱ ژانویه۲۰۲۰(۱ بهمن ۱۳۹۸) آغاز شود. کاخ سفید به طور منظم در جریان پیشرفت بررسی استیضاح ترامپ قرار خواهد گرفت.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:باتوجه به موضعگیری روز پنجشنبه ۱۹ دسامبر۲۰۱۹(۲۸ آذر ۱۳۹۸) سناتورمک کانل که گفته بود: «استیضاح دونالد ترامپ شتاب زده ترین، بی دقت ترین و غیرمنصفانه ترین» در نوع خود در تاریخ آمریکا است»بعیداست،آبی برای دمکراتها وخانم پلوسی  گرم شود.

تخلفات

در قطعنامه استیضاح ترامپ چند موردتخلف در ارتباط با پرونده اوکراین منظور شده است،دونالد ترامپ پرداخت کمک‌های مالی ۴۰۰ میلیون دلاری به اوکراین را منوط به همکاری رئیس جمهوراوکراین( ولودیمیر زلنسکی) در ارتباط با پیگیری قانونی علیه «هانتر بایدن»، پسر جو بایدن، رقیب اصلی انتخاباتی خود در انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری آمریکا کرده است.

بترتیب:«هانتر بایدن»، جو بایدن،بارک اوباما

هدف دونالد ترامپ و وکیل شخصی او« رودی جولیانی »از این اقدام آسیب رساندن به حیثیت جو بایدن عنوان شده است.


افزون بر آن، ترامپ در کار قوه‌قضاییه پیرامون این پرونده و پرونده مربوط به تماس‌های تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با مقامات روسی در کارزار انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ کارشکنی کرده است.

رشیده طلیب:ما به کنگره آمده ایم تااین «حرامزاده» را از کار بر کنار کنیم.

نماینده ۴۲ ساله فلسطینی‌تبار حزب دموکرات آمریکا  ۱۴ دی۱۳۹۷ (۴ ژانویه۲۰۱۹) در مراسم تحلیف خود در کنگره دونالد ترامپ‌، رئیس‌جمهور آمریکا را حرامزاده خواندو خواستار استیضاح و برکناری او شد.

وی گفت، در دوران نمایندگی تلاش خواهد کرد که رئیس‌جمهور آمریکا کاخ سفید را پیش از موعد ترک کند. رشیده طلیب  گفت:« ما به کنگره آمده ایم تااین حرامزاده را از کار بر کنار کنیم.»

ترامپ  درواکنش به این سخنان در توییتر نوشت: «شما چطور رئیس‌جمهوری را مورد سئوال قرار می‌دهید که شاید بزرگ‌ترین انتخابات همه زمان‌ها را پیروز شده، هرگز اشتباهی انجام نداده و در دو سال اول دوره ریاست جمهوری موفق‌ترین بوده است، دموکرات‌ها می‌خواهند او را مورد سئوال قرار دهند،چرا که می‌دانند  در انتخابات ۲۰۲۰ نمی توانندبرنده شوند.

خانم «طلیب»عضو سابق مجلس نمایندگان میشیگان است. او با انتخابش به عنوان نماینده مجلس نمایندگان میشیگان در ۲۰۰۹، اولین زن مسلمان است ازمیشیگان که به مجالس نمایندگان-کنگره- آمریکا راه یافته است(ایلهان عمر هم مسلمان است)

چهار نماینده زن کنگره آمریکا که هدف حملات لفظی دونالد ترامپ قرار گرفته اند، می گویند رییس جمهوری ایالات متحده با این حرف ها در پی انحراف افکار عمومی است.

بترتیب: رشیده طلیب،آلکساندریا اوکازیو کورتز، ایلهان عمر، آیانا پرسلی.

  رئیس جمهورامریکا به آنها گفته از «آمریکا بروند» اما اتینهادر یک کنفرانس خبری از مردم آمریکا خواستند تا "در تله سخنان ترامپ نیفتند.

همزمان، دونالد ترامپ دوشنبه در سخنانی دوباره به این چهار نماینده گفت که می توانند آمریکا را ترک کنند و بروند.

دونالد ترامپ در توییتر خطاب به این «چهار نماینده پیشرو حزب دموکرات» نوشت: بهتر است به کشورهایی برگردند که از آنجا به آمریکا آمده اند و به اصلاح کشورهای فاسد و جرم خیزشان بپردازند.

از این سخنان آقای ترامپ به خاطر نژادپرستی و بیگانه هراسی انتقاد شده است.

هر چهار نماینده  دموکرات مجلس نمایندگان آمریکاکه به خاطر انتقادهای تندشان از دونالد ترامپ به «جوخه» معروف شده اند، شهروند(متولد) ایالات متحده هستند و به غیر ایلهان عمر که در کودکی به عنوان پناهجو به آمریکا مهاجرت کرده، بقیه آنها متولد این کشور هستند.

هر چهار نماینده برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ میلادی به مجلس نمایندگان راه پیدا کردند و خواهان برخورد محکم تر رهبری حزب خود با دونالد ترامپ و از جمله آغاز روند استیضاح وی در مجلس نمایندگان هستند.

دونالد ترامپ نوشت: تنها کاری که آنها انجام می دهند شکایت کردن است. این ها کسانی هستند که از کشور ما نفرت دارند. به نظر من، آنها  نفرت انگیزند، اگربودن در آمریکا خوشحال نیستید، می توانید بروید. 

 

ریشه «حرامزادگی» دونالدترامپ:

فردریک(پدربزرگ دونالدترامپ) در روستای «کالشتادت» در کشور «پادشاهی باواریا» (یا «پادشاهی بایرن») بخشی از امپراتوری آلمان، به دنیا آمد. «گووِندا بلِیر» خبرنگار و نویسنده مشهور آمریکایی که بیوگرافی‌اش درباره سه نسل از خانواده ترامپ، یعنی خانواده‌های فردریک، فرِد و دونالد، سال ۲۰۰۰ برای اولین بار تحت عنوان «خانواده ترامپ: سه نسل معمار یک امپراتوری

نشریه«بلومبرگ »می نویسد: رستوران آرکتیک تا دریاچه بنت فقط «یک پرتاب سنگ» فاصله داشت و «در قلب شهر وسط ردیفی از ساختمان‌های مشابه و همچنین دریایی از چادر‌های سفیدرنگِ برپاشده توسط جویندگان طلا» واقع شده بود. در عین حال، روزنامه محلی «یوکُن سان» در تاریخ ۱۷ آوریل ۱۹۰۰ در معرفی رستوران‌ها و هتل‌های شهر بنت، اگرچه رستوران آرکتیک را برای مرد‌های مجرد دارای «امکانات عالی» توصیف می‌کند، اما به «زنان محترمی که به تنهایی یا با همراه سفر می‌کنند» توصیه می‌کند در این هتل ساکن نشوند تا مبادا سرنوشت دردناک هم‌جنس‌های خودشان که به فساد کشیده شده‌اند خاطره نفرت‌انگیزی را برایشان رقم بزند.

فحشایی که موجب افتخاراست!

البته به نظر می‌رسد این واقعیت برای دونالد ترامپ اهمیت زیادی نداشت، چراکه وقتی «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا سال ۲۰۱۸ در حاشیه نشست کشور‌های «گروه G7» تصویری از رستوران-هتل-فاحشه‌خانه آرکتیک را به رئیس‌جمهور آمریکا تقدیم کرد، ترامپ به جای احساس شرم، احساس غرور می‌کرد.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید

حتی «سارا سندرز» سخنگوی سابق کاخ سفید در صفحه توئیتر خود از این لحظه به عنوان «لحظه‌ای باشکوه » یاد کرد. این در حالی است که بسیاری از کاربران توئیتر در پاسخ به توئیت سندرز به فاحشه‌خانه بودن رستوران آرکتیک اشاره کردند و حتی برخی ناظران می‌گویند ترودو با دادن این قاب عکس به ترامپ قصد دست انداختن او را داشته و در تمام این مدت تلاش می‌کرده تا جلوی خنده‌اش را بگیرد . البته برای رعایت جانب انصاف باید یادآوری کرد که  ترامپ بار‌ها توصیفات تاریخی درباره شغل پدربزرگش در کانادا را تکذیب کرده است.

عرق جبین یا زنان کانادایی؛ ثروت دونالد ترامپ از کجا آمده است؟ +عکس و فیلم

توئیت سارا سندرز، سخنگوی سابق کاخ سفید، درباره «لحظه باشکوه» اهدای عکسی از فاحشه‌خانه پدربزرگ ترامپ به او توسط نخست‌وزیر کانادا 

عرق جبین یا زنان کانادایی؛ ثروت دونالد ترامپ از کجا آمده است؟ +عکس و فیلم

دونالد ترامپ (وسط) در کنار پدرش فرِد و مادرش «ماری» 

عرق جبین یا زنان کانادایی؛ ثروت دونالد ترامپ از کجا آمده است؟ +عکس و فیلم

دونالد ترامپ و خواهر‌ها و برادرهایش: (از چپ) رابرت، الیزابت، فرِد جونیور، دونالد و ماری‌ان 

دو نکته درباره دونالد ترامپ بسیار برجسته است: یکی نقش حوزه املاک در ثروت او و دیگری اشاره‌های گاه و بی‌گاه خودش درباره هوش و ذکاوت ذاتی‌اش. به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور آمریکا هر دوی این ویژگی‌ها را  از پدربزرگ خود به ارث برده است. خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ درباره «زیرکی» و فرصت‌طلبی فردریک ترامپ در دوره تب جست‌وجوی طلا در کانادا می‌نویسد:

فردریک ترامپ فوراً متوجه شد که سود واقعی در جنون جست‌وجوی طلا کجاست. بنا بر تخمین‌ها ۱۰۰ هزار جوینده طلا راهی منطقه کلوندایک [در ناحیه یوکُن در شمال غربی کانادا]شدند ، اما تنها یک‌سوم از آن‌ها به مقصد رسیدند، و فقط ۴ درصد توانستند طلا پیدا کنند. بلیر می‌نویسد با توجه به این آمارها، تصمیم ترامپ به زمین گذاشتن کلنگ [و نرفتن به دنبال طلا]«اقدامی زیرکانه» بود، چراکه او به این ترتیب «از جویندگان طلا سودجویی کرد.» بنت یک مرکز کلیدی برای جویندگان طلا بود که از آلاسکا راه می‌افتادند، با پای پیاده از دل کوه‌های پوشیده از برف عبور می‌کردند و سوار بر کلَک‌های زهوار دررفته آب‌های خروشان رودخانه یوکن را پشت سر می‌گذاشتند تا در جست‌وجوی طلا به شهر «داوسون» برسند. با این حال، پس از آن‌که یک خط‌آهن از شهر «اسکاگ‌وی» در ایالت آلاسکا تا شهر «وایت‌هورس» [به معنای «اسب سفید»]احداث شد، جویندگان طلا دیگر می‌توانستند بنت را دور بزنند و بنابراین این شهر اهمیت خود را از دست داد. فردریک ترامپ در واکنش به این اتفاق، [پیچ و مهره‌های]رستوران آرکتیک و الوار‌های قیمتیِ آن را از هم باز کرد و رستورانش را [ظاهراً با همان نام «آرکتیک»]در وایت‌هورس بازسازی نمود. بلیر در کتاب خود عکسی را آورده که فردریک ترامپ را با سبیل بلند و یک پیش‌بند سفید [در رستوران جدید خود]نشان می‌دهد. وی در این تصویر در مشروب‌خانه رستوران کنار دیواری ایستاده که چندین پرده از آن آویزان است و زنانی که به «خانم‌های سرگرم‌کننده» مشهور بوده‌اند پشت این پرده‌ها به صورت خصوصی جویندگان طلا را سرگرم می‌کرده‌اند. [این نشان می‌دهد که رستوران جدید فردریک ترامپ در وایت‌هورس هم یک فاحشه‌خانه بوده است.]

عرق جبین یا زنان کانادایی؛ ثروت دونالد ترامپ از کجا آمده است؟ +عکس و فیلم

رستوران بازسازی‌شده «آرکتیک» (راست) در شهر وایت‌هورس کانادا 

عرق جبین یا زنان کانادایی؛ ثروت دونالد ترامپ از کجا آمده است؟ +عکس و فیلم

دونالد ترامپ جوان در کازینوی «تاج‌محل» در شهر «آتلانتیک سیتی» ایالت «نیوجرسی»؛ اواخر دهه ۱۹۸۰ ترامپ در قرض فرو رفته بود و سرمایه‌اش داشت آب می‌شد 

آرکتیک با مدیریت جدید: بدون مشروب و فاحشه

رستوران آرکتیک و سپس رستوران فردریک ترامپ در وایت‌هورس سرمایه اولیه خانواده ترامپ را فراهم کردند. بلومبرگ در همین‌باره به نقل از کتاب بلیر می‌نویسد:

فردریک ترامپ سال ۱۹۰۱ وقتی وایت‌هورس را ترک کرد تا به زادگاهش روستای کالشتادت در آلمان برگردد، فرد ثروتمندی بود. البته نتوانست دوباره تابعیت آلمان را به دست بیاورد [دولت آلمان پس از ترک این کشور تابعیت فردریک را باطل کرده بود]و بنابراین با ثروت خود به نیویورک بازگشت، اما ثروتش (معادل خرید قدرتی در حدود نیم میلیون یورو [بیش از ۵۵۰ هزار دلار]در سال ۲۰۱۴) نهایتاً بودجه لازم برای اولیه سرمایه‌گذاری‌های خانواده ترامپ در بخش مسکن در نیویورک را فراهم کرد، شغلی که بعد‌ها توسط فرزندش فرِد و نوه‌اش دونالد ادامه پیدا کرد. دونالد ترامپ، که در کتاب خاطرات خود ادعا می‌کند پدربزرگش سوئدی است، ماه آگوست [سال ۲۰۱۸]به نیویورک‌تایمز گفت که توصیفات بلیر درباره شغل فردریک «کاملاً غلط» است. با این وجود، «هوپ هیکس» سخنگوی [وقت]ترامپ، به درخواست‌های اظهارنظر در این‌باره از طریق دو پیام صوتی و یک ایمیل پاسخی نداد.

عرق جبین یا زنان کانادایی؛ ثروت دونالد ترامپ از کجا آمده است؟ +عکس و فیلم

تصویر فرِد ترامپ، پدر دونالد، در رستوران «کباب ترامپ» واقع در «برج ترامپ» در منهتن نیویورک 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد