پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

نخبه گیلانی"کلاهبردار"شریکش-دکترحسین بلوری- رابقتل رساند

​پزشک متخصص رودباری دردام نُخبه(کلاهبردار)رشتی.

نخبه گیلانی۲۵ساله «کلاهبردار»شریک مالی (پزشک متخصص۵۸ساله) رابقتل رساند.

متهم( الف. جیم) به بهانه ثبت اختراع میلیاردیش  درآلمان «دکتر حسین بلوری»فوق‌تخصص کلیه و اورولوژی کودکان  راوسوسه می کندکه -مُفت-در پروژه اش شریک شود...درمرحله اول۲۰۰میلیون تومان می گیردودرمرحله دوم..به بهانه فرستادن دکتربه خارج!اورابقتل می رساند وجنازه اش راهم باکمک دوستان جنایتکارش دفن می کند وباموبایل مقتول به خانواده پیام  می فرستد«نگرانم نباشید..حالمان خوب است..خارجیم،آماده باشید..برای زندگی درخارج...خونه خریدم.»

با دستگیری قاتلان پزشک گیلانی، اسرار نقشه پیچیده نخبه قلابی فاش شد.

(۱۷ شهریور ۱۳۹۷)بااطلاع برادرمقتول ازاتفاق جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان توانستند با دستگیری جوانی ۲۵ساله و همدستانش راز جنایتی هولناک را فاش کنند. جنایتی که قربانی آن، پزشک معروف گیلانی بود که از چند‌ماه قبل فریب یک نخبه قلابی را خورده و در دام شوم او گرفتار شده بود.

برادر مقتول در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: عامل اصلی جنایت جوانی ۲۵ساله است که از آشنایان دور برادرم به شمار می‌رود. از دی‌ماه ۱۳۹۶ بود که بین نخبه و برادرم  طرح دوستی ریخته شدونشستهایی داشتند که باهم دریک معامله ای پرسود، شراکت داشته باشند.

«جیم» مدعی بود که نخبه است و ماده‌‌ای شیمیایی اختراع کرده و در کشور آلمان به ثبت رسانده که صدها هزار «یورو» نصیبش کرده است. او(قاتل) حتی در یک برنامه‌ تلویزیونی هم به‌عنوان جوانی نخبه شرکت کرده و برادرم را همراه خود به پشت‌صحنه برنامه برده و همین باعث شده بود که برادرم فریب حرف‌هایش را بخورد.

سرمایه گذاری درآلمان
برادر دکتربلوری می‌گوید: «متهم مدعی شده بود که دولت آلمان پول ثبت اختراعش را بلوکه کرده و او درصورت سرمایه‌گذاری در ایران می‌تواند این پول را از دولت آلمان بگیرد. او به این بهانه ۲۰۰میلیون تومان برای سرمایه‌گذاری از برادرم گرفت و مدعی شد که به محض گرفتن پولش از آلمان، بدهی‌اش را پس می‌دهد.»

«نخبه قاتل»پسرِشریک سرمایه گذاری اش(دکتربلوری) را به سفرتفریحی کیش می برد.

یک ماشین لاکچری (بنز)دراختیارش می گذاردتاصفاکند!

بلوری درادامه می گوید:مدتی بعد، نخبه قلابی دومین مرحله‌ نقشه‌‌اش را به اجرا گذاشت. او که ادعا می‌کرد سرمایه‌گذاری‌اش در کیش سود زیادی نصیبش کرده است، پسر پزشک گیلانی را همراه خود به کیش برد و با کرایه دو خودروی بنز گران‌قیمت، یکی از آنها را در اختیار وی قرار داد و مدعی شد هر دو خودرو متعلق به‌خود اوست.

شماباپروازبرو،من ۲تاماشین های لاکچری راباتریلی می فرستم رشت،آنجاتحویل بگیرید.

برادر مقتول می‌گوید:« متهم به برادرزاده‌ام(فرزنددکتربلوری) گفته بود که می‌خواهد یکی از بنزها را بابت بدهی‌اش به دکتر بدهد. بعد او را با هواپیما به خانه‌ فرستاده و ادعا کرده بود بنز را با تریلی می‌فرستد. این مرد سپس به برادرم گفته بود بنزی که قرار است به او بدهد ۳میلیارد تومان ارزش دارد و در ازای آن ۲۰۰میلیون تومان دیگر و خودروی جنسیس برادرم را که ۴۰۰میلیون تومان ارزش داشت، از او گرفت تا به جای همه آنها، بنز گران‌قیمت را تحویلش بدهد.

چشم انتظاری برای خودروهای مُدل بالا

برادرمقتول می گوید:با این حال هفته‌ها گذشت و خبری از بنز نشد و متهم هربار بهانه می‌آورد که در شماره‌گذاری یا اداره پلیس مشکل پیش آمده و به‌زودی ماشین را به برادرم می‌دهد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.

حواله-مالی-جایگزین خودروهای لاکچری

بلوری:برادرم که پشیمان شده بود، برای گرفتن پول و ماشینش نزد نخبه قلابی رفت و او یک حواله بانکی به مبلغ ۹۰۰میلیون تومان به تاریخ ۲۹مرداد۱۳۹۷ به برادرم داد اما وقتی موعد حواله رسید، مشخص شد که حواله قلابی بوده است.

علیرغم ۲خُلف وعده ،«دکتربلوری» بازهم به جوان نخبه اغتمادکرد!
برادر مقتول ادامه می‌دهد:«متهم که می‌دید دکتر قصد شکایت دارد، این بار ادعای تازه‌ای مطرح کرد. او از برادرم خواست که با هم به خارج از کشور بروند و او پس از اینکه پولش را از دولت آلمان گرفت، بدهی‌اش را پرداخت کند.

دکتربلوری تدارک مهاجرت به آلمان

برادرمقتول:جوان۲۵ساله با چرب‌زبانی پزشک ۵۸ ساله را فریب داد و قرار شد دکتر و پسرش همراه وی به خارج از کشور بروند. اما وقتی به محل قرار رفتند، متهم با استفاده از داروی خواب‌آور هر دو را بیهوش کرد. سپس دکتر را با همدستانش که ۴نفر بودند به خانه‌ای در بخش «سنگر» شهرستان رشت برد و پس از به قتل رساندن او، جسدش را در باغچه خانه دفن کرد.

۲روز بعد که برادرزاده‌ام به هوش آمد، مدعی شد که دکتر تنهایی به خارج از کشور رفته و قرار است پس از گرفتن طلبش، زندگی تازه‌ای در آنجا شروع کند و همسر و فرزندانش را هم به آنجا ببرد.

قاتل(نُخبه کلاهبردار) سپس گوشی دکتر را برداشت و از طریق شبکه‌های اجتماعی(تلگرام) با برادرزاده‌ام چت می‌کرد و خودش را به جای دکتر معرفی کرده و می‌گفت که در یکی از کشورهای اروپایی است و می‌خواهد خانه‌ای بخرد تا همه خانواده‌اش را به آنجا ببرد.

برادرمقتول می گوید: چندین روز با این ادعا ما را سرکار گذاشته بود تا اینکه به ماجرا شک کردیم و بعد از تحقیقات زیاد متوجه شدیم که پیام‌ها از داخل ایران ارسال می‌شوند. پس از آن بود که به اداره آگاهی رفتیم و علیه نخبه قلابی شکایت کردیم و وقتی پلیس وارد ماجرا شد، راز قتل برادرم فاش شد.

با دستگیری نخبه قلابی و همدستانش، جسد برادرم از باغچه خانه مورد نظر بیرون کشیده شد و ما در اوج ناباوری پیکر او را به خاک سپردیم.»

بلوری می‌‌گوید: برادرم فوق‌تخصص کلیه و اورولوژی کودکان بود و خودش در سختی بزرگ شده و درس خوانده و توانسته بود زندگی خوبی برای خانواده‌اش فراهم کند .

اما جوان (نُخبه) جنایتکار چنان همه ما را فریب داده بود که تصور می‌کردیم او واقعا نخبه است و در نهایت نیز برادرم در دام نقشه شومی که کشیده بود گرفتار شد.» براساس این گزارش، متهم به قتل و همدستانش در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد./تابناک ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ -بنقل ازهمشهری.بااندکی ویرایش،انتخاب تیترها.

دیارمیرزا(۲۱شهریور۱۳۹۷‏)نوشت:سرهنگ شعبانی گفت:«دکتربلوری» توسط یکی از آشنایانش که قول معامله ای سنگین در خصوص ثبت اختراعش را داده بود به قتل رسیده است.

 متهم (ج) که جوانی ۲۵ ساله است دربازجویی به گرفتن ۸۰۰ میلییون تومان از مقتول اعتراف کرد.

گفت، پس از دریافت این مبلغ با وی به بخش سنگر رشت رفتم و با ماده ای وی را بیهوش کردم و باکمک ۴ نفر از دوستانم «دکتربلوری» را به قتل رساندیم و در حیاط خانه مادر بزرگم دفن کردم.

دستگیری متهمان قتل پزشک گیلانی در کمتر از ۴۸ ساعت

خبرگزاری مهر(۲۱شهریور۱۳۹۷‏)به نقل ازرئیس پلیس آگاهی استان گیلان نوشت:متهم اعتراف کرد که قصد داشته مواد شیمیایی که تولید کرده بود در اختیار مقتول(پزشک ) قرار دهد و قرار بود این پزشک این مواد را به یکی از کشورهای اروپایی همانند روسیه و یا بلغارستان برده و به ثبت برساند.

متهم:اختراعم رابه دکتربلوری فروختم واو درقبال این معامله ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد و یک خودروی جنسیس بمن داد.

سرهنگ شعبانی می گوید:متهم مدعی بود با ثبت این ماده شیمیایی پول زیادی نصیب دکتر شده به همین دلیل مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان پول و یک دستگاه خودروی جنسیس از دکتر گرفته تا دکتر را به صورت غیرقانونی از مرز خارج کند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: متهم با بیان اینکه بعداز چند روز نقشه قتل دکتر را با همکاری چند نفر از دوستان خود طراحی و وی را پس از بیهوشی به خانه ای در بخش سنگر شهرستان رشت منتقل کرده و دکتر را به قتل رسانده و درحیاط این منزل(مادربزرگ) دفن کرده اند./پایان.

مدیریت سایت-پیراسته فر:ترخ دلار درشهریور۱۳۹۷  ۱۵۰۰۰ تومان بود.

«دکترحسین بلوری»پزشک ۵۸ ساله اهل رودبار بود که در یکی از بیمارستان‌های قزوین طبابت می کرد.

درحالی که شواهد نشان می داد پزشک متخصص قربانی ماجرای هولناکی شده است،تیم ویژه ای ازکارآگاهان ،تحت نظربازپرس پرونده،تحقیقات تخصصی دراین بار ه را آغازکردند.تا اینکه سرانجام آنها با ردیابی های ویژه،به سرنخ های مهمی دست یافتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان(سرهنگ رحیم شعبانی) دراین باره گفت: در پی مراجعه فرزند دکتر حسین بلوری، متخصص اطفال مبنی بر ناپدید شدن این پزشک اهل استان گیلان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رحیم شعبانی با اشاره به اینکه این پزشک اهل رودبار بود و در یکی از بیمارستان‌های قزوین کارمی کرد،اظهارداشت: پس ازدریافت شکایت خانواده پزشک مورد نظر،تیمی ازکارآگاهان زبده تحقیقات پلیسی دراین باره را آغازکردند.تا اینکه سرانجام ۵ تن ازعاملان این جنایت هولناک با ردیابی های تخصصی در رشت شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان اظهار داشت: درنخستین بررسی وبازجویی ها مشخص شده،جنایتکاران پس از دریافت خودروی ۴۰۰ میلیون تومانی و ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد از این پزشک، وی را با تزریق مواد شیمیایی به قتل رسانده و جسدش را در محوطه یک خانه روستایی در حوالی شهر سنگر دفن کرده وگریخته بوند

 شفاآنلاین۲۲ شهریور ۱۳۹۷

سرهنگ رحیم شعبانی گفت: ساعت ۱۸ بعدازظهر روز شنبه(۱۷ شهریور ۱۳۹۷) یکی از شهروندان به پایگاه آگاهی در بخش سنگر شهرستان رشت مراجعه کرد و از ناپدید شدن پدرش به نام «حسین بلوری »خبر داد. با توجه به اهمیت موضوع تیمی از کارآگاهان متخصص آگاهی برای انجام بررسی‌های اولیه مأمور شدند و در نهایت به پسری ۲۵ساله رسیدند که از ۴ماه پیش با پزشک گیلانی در ارتباط بود. در ادامه مشخص شد که این فرد در همه این مدت با ادعای اینکه نخبه است و اختراعش در خارج از کشور به ثبت رسیده و ارزش زیادی دارد، پزشک میانسال را فریب داده و ۴۰۰میلیون تومان پول نقد و یک خودروی جنسیس به ارزش ۴۰۰میلیون تومان از او گرفته و در نهایت وقتی دستش برای پزشک گیلانی رو شده، نقشه قتل وی را کشیده است.
به گفته رئیس پلیس آگاهی استان گیلان، متهم با همکاری چند نفر از دوستان خود، پزشک میانسال را به محلی کشانده و پس از بیهوش کردن دکتر، او را به خانه‌ای در بخش سنگر برده و در آنجا به قتل رسانده بود. وی سپس جسد را در حیاط این خانه دفن کرده بود که با دستگیری او و همدستانش و افشای راز جنایت در کمتر از ۴۸ساعت، جسد مقتول پیدا و تحویل خانواده‌اش شد و تحقیقات تکمیلی از متهمان ادامه دارد/پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷همشهری.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:دبیران مدرسه محل تحصیل «نُخبه قاتل»می گویند،این  جوان درزمان تحصیل  هم سردبیران راکلاه گذاشته بود!بعلت آشنایی بااینترنت(عدم آشنایی دبیران) دست به اقدامات مجرمانه می زد.(ج) آن دربرنامه های مجرمانه اش مهارت داشت وازقوه بیان خوبی برخورداربود که هیچکس به سخنان-وعده-هایش تردیدنداشت.وعده دوم این جوان باورژن مرغوب تری ارائه می شد که همه تردیدهاراذائل می کرد،اودرارائه برنامه هایش یک نابغه بود!.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد