پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

عروسی به عزا تبدیل شد"هند" بامرگ ۱۳نفر

​درب چاه شکست ۲۸نفربلعیده شدند ۱۳ نفرمُردند...عروسی عزاشد

نخست وزیر هند«برای خانواده های کشته شدگان  ۲ میلیون ترکی» و برای «مجروحان حادثه عروسی ۵۰ هزار روپیه  غرامت» اختصاص داد.

بامرگ ۱۳ میهمان« عروسی» به عزا تبدیل شد.

«دهلی نو» سیزده زن و کودک بر اثر سقوط در چاه ، هنگام برپایی مراسم عروسی جان خود را از دست دادند.

این حادثه درشامگاه چهارشنبه ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) در یک روستا در ناحیه «کوشینا گر» ایالت اوتارپرادش«دهلی نو» روی داد.

توضیح نگارنده-پیراسته فر:رسانه های هندنوشتند:به گفته شاهدان عینی، مراسم عروسی در خانه ای در روستای «نبوآ نائورنگیا» در «کوشیناگر» برگزار می شد. همه در حیاط خانه جمع شدند. یک نفر روی چاه قدیمی حیاط که با تخته ها پوشانده شده بود ایستاده بودمشغول شاده وهلهله بود، در حالی که دیگران مشغول تماشای مراسم بودند. با فروریختن تخته بتنی، ۲۵ تا۳۰ زن و کودک به داخل چاه افتادند. در آن زمان اهالی روستا توانستند ۱۵ نفر از جمله زن و کودک را نجات دهند اما ۱۳ نفر غرق شدند.

پلیس گفت که زنان برای مراسم «گایه حلود» در کنار چاه سرپوشیده و اطراف آن تجمع کرده بودند. ناگهان درب چاه شکست که نتوانست وزن زنان را تحمل کند. چند زن در چاه افتادند. در ابتدا، در مجموع ۱۳ نفر از جمله ۹ خردسال کشته شدند.
فوت شدگان روی دال بالای چاه نشسته بودند، آن را شکستند و افتادند ومراسم هلهله وپایکوبی به شیون وزاری تبدیل شد.

چهارشنبه شب یک تصادف تلخ در کوشیناگر (فاجعه عروسی UP) رخ داد ۱۳ نفر در غرق شدن در چاه UP می میرند (چند نفر پس از غرق شدن در چاه UP می میرند)

 تعدادی زن (زنانی که به طور تصادفی در چاه کشته شدند) در مراسم عروسی در خانه «پارامشوار کوشواهر» در منطقه پاسگاه پلیس «نبویا ناورانگیا» بر روی تخته چاه نشسته بودند. اما دال ۶ به دلیل فشار زیاد فرو ریخت بسیاری در چاه افتادند در ۱۳ نفر جان باختند

«یوگی آدیتیانات» وزیر ارشد اوتار پرادش نیز از این حادثه ابراز تاسف کرد

چاهی در هند عروسی را عزا کرد
به گفته مقامات این ایالت ، زنان و کودکان در مراسم عروسی روی تخته چوبی نشسته بودند که زیر آن یک چاه قدیمی بود. این تخته چوب به علت وزن زیاد افراد شکسته و آنها در چاه سقوط کردند.
نخست وزیر هند و سروزیر ایالت اوتارپرادش این حادثه را تسلیت گفتند.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:نخست وزیر هندبرای خانواده های کشته شدگان  ۲ میلیون ترکی برای  و ۵۰ هزار روپیه برای مجروحان غرامت اختصاص داد.

نخست‌وزیر هند، نارندرا مودی

«نخست وزیرهند» رام نات کویند (نخست وزیر کوویند تسلیت جان خود را در حادثه کوشیناگار  تسلیت گفت) و نخست وزیر «نارندرا مودی»

 (رئیس جمهور نخست وزیر در مورد ناگواری ). نخست وزیر از پرداخت غرامت ۲ میلیون ترکی برای خانواده های کشته شدگان و ۵۰ هزار روپیه برای مجروحان خبر داده است.

«رام نات کوبیند»رئیس‌جمهور هند 

دهلی نو، پنج شنبه ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ (۲۸ بهمن ۱۴۰۰): رئیس جمهور «رام نات کوویند» و نخست وزیر« نارندرا مودی» (رئیس جمهور نخست وزیر در UP Mishap) از مرگ ۱۳ نفر در یک حادثه غم انگیز عروسی در «کوشیناگار» در« اوتار پرادش» ابراز تاسف کردند. 

غرامت ۲ میلیون روپیه برای هر خانواده برای کشته شدگان و ۵۰۰۰۰ روپیه برای مجروحان از صندوق امداد نخست وزیری اعلام کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد