پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

نوزادان(نارس)غزه به بیمارستانهای مصرمنتقل شدند

​علت انتقال نوزادان غزه به مصر؟

مادریکی ازنوزدان نارس(قبل ازاعزام به مصر):پیام من به جهان این است«جنایت بس است،جنگ رامتوقف کنید این کودکان بی‌گناه‌اند

۲۸نوزاد(نارس) بیمارستان الشفاء غزه به کشورمصر منتقل شدند.

نوزادان نارس بیمارستان شفاء وارد مصر شدند

یورونیوز نوشت:در حالی که ارتش اسرائیل امروز دوشنبه ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳(۲۹ ابان ۱۴۰۲) نیز به حمله مرگبار به «بیمارستان اندونزی» در غزه متهم است، بیست و هشت نوزاد نارس روز دوشنبه از غزه به مصر منتقل شدند. در همین حال، تلاش‌های فزاینده دیپلماتیک برای امضای توافقی برای آزادی برخی از ۲۴۰ گروگان اسرائیلی که در دست حماس هستند همچنان در جریان است.

روز دوشنبه(۲۹ ابان ۱۴۰۲) سازمان جهانی بهداشت سازمان ملل متحد اعلام کرد که ۲۸ نوزاد نارسی که از بزرگترین مجتمع درمانی غزه، یعنی بیمارستان شفاء تخلیه شده بودند، از طریق گذرگاه رفح به محیطی امن در مصر منتقل شده‌اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که «همه این نوزادان با عفونت‌های جدی دست و پنجه می‌کنند و همچنان به مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند».

پس از اینکه رئیس بیمارستان شفاء روز شنبه۱۸ نوامبر ۲۰۲۳(۲۷ ابان ۱۴۰۲) اعلام کرد که ارتش اسرائیل دستور تخلیه بیمارستان را صادر کرده است، صدها نفر مجبور به ترک این بیمارستان شدند. نهاد بهداشتی حماس روز شنبه(۲۷ ابان ۱۴۰۲) اعلام کرده بود که همچنان تعدادی مجروح بدحال و تعداد نامشخصی از نوزادان نارس در این مرکز درمانی به سر می‌برند.

مستشفى الإندونیسی على خطا “الشفاء”… إلى “دائرة الموت”! - السیاسة

بیمارستان اندونزی غزه

حمله اسرائیل به بیمارستان اندونزی غزه/روز دوشنبه(۲۹ ابان ۱۴۰۲)

«دکتراشرف اسماعیل القدره» (سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین) روز دوشنبه گفت که در حمله اسرائیل به بیمارستان اندونزی در شمال شهر غزه، «دست‌کم ۱۲ بیمار و بستگان آنها کشته و ده‌ها نفر زخمی» شدند.

«سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین» افزود: «ارتش اسرائیل بیمارستان اندونزی را محاصره کرده است و ما می ترسیم که همان اتفاقی که در الشفا روی داد، اینجا هم تکرار شود.»

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:بیمارستان الشفاء غزه دراشغال نظامیان اسرائیل

ورود نظامیان ارتش اسرائیل به بیمارستان الشفاء غزه ، جایی که هزاران مجروح و بیمار و آواره در بدترین شرایط در سایه نبود آب و دارو و غذا و سوخت به‌سر می‌برند.

ارتش‌ اسرائیل صبح امروز چهارشنبه۱۵ نوامبر ۲۰۲۳(۲۴ آبان ۱۴۰۲) از تداوم عملیات خود در مجتمع پزشکی الشفاء غزه خبر داده و از آوارگان فلسطینی خواست تا این بیمارستان را ترک کنند.

غزه در آتش و خون| در بیمارستان «الشفاء» چه می‌گذرد؟ + فیلم

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، ارتش اسرائیل مدعی شد: نیروهای ما همچنان به عملیات متمرکز خود در داخل بیمارستان الشفاء در غزه ادامه می‌دهند. فعالیت ما در محدوده‌ای مشخص انجام می‌شود که درباره آن اطلاعات داریم.

الجیش الإسرائیلی یعلن توصیل حضَّانات وغذاء للأطفال فی مستشفى «الشفاء»

نوزادان دربیمارستان الشفاء غزه

نوارغزه:فلسطین(بیمارستان الشفاء)شهر غزه

أکذوبة» إسرائیل بشأن مستشفیات غزة تصعّد انتقادات الغرب - جریدة الجریدة  الکویتیة

تفتیش(بیمارستان الشفاء)غزه-فلسطین توسط نظامیان اسرائیل

انتقال نوزادان نارس بیمارستان شفای غزه به کشورمصر

مادریکی ازنوزادنی که امروز به کشورمصرمنقل شدند

مادر یکی از نوزادان نارس که سرانجام از بیمارستان شفا به جنوب غزه و از آنجا به مصر منتقل شد بدون خداحافظی با سه فرزند دیگرش این باریکه را به مقصد مصر ترک کرده است.

مادرنوزادنارس(لبنا الصیک )گفت نمی‌توانستم دخترم را در این حالت رها کنم، ولی حتی فرصت به آغوش کشیدن فرزندان دیگرم را نداشتم.

خانم«لبنا الصیک » به رویترز گفت که «من با آنها خداحافظی نکردم». کوچکترین دختر او یکی از ۲۸ نوزاد نارسی است که روز یکشنبه از بیمارستان شفا تخلیه شدند تا بتوانند در مصر زیر نظر پزشکان باشند.

لبنا الصیک در شمال نوار غزه زندگی می‌کرد. دختر نارس او به دلیل مشکلات تنفسی به اکسیژن نیاز داشت.

خانم«لبنا الصیک » پس از اینکه به او گفته شد که شمال غزه را ترک کند به جنوب رفت.

این مادر گفت «هیچ وقت به ذهنم خطور نمی‌کرد که بیمارستان هدف قرار گیرد و بچه‌ها مجبور شوند با آن چیزی مواجه شوند که اکنون از سر گذرانده‌اند.»

خانم الصیک گفت: پیام من به جهان این است«جنایت بس است،جنگ رامتوقف کنید این کودکان بی‌گناه‌اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد