پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

دکتر رسول جلیلی(رئیس دانشگاه شریف)برکنار ودکتر سیدعباس موسوی جایگزین شد

جشنی که کام خیلی هارا تلخ کرد

جشن فارغ التحصیلی کیش دومین قربانی راگرفت.

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کیش موجب سقوط رئیس دانشگاه صنعتی شریف شد.

شنبه(۲۷ آبان ۱۴۰۲) دکتر علی سلک غفاری (رییس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف) برکنارشده بود.

در مراسم فارغ التحصیلی(هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی) دختران دانشجو روسری هارا برداشتند وکلاه گذاشتند وموها وسروصورت وگردنهایشان  را بنمایش گذاشتند./ ۲۵ آبان ۱۴۰۲

 «دکتر سیدعباس موسوی»عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز سه شنبه(۳۰آبان ۱۴۰۲،) به عنوان سرپرست جدید آن دانشگاه معرفی شد وباعزل« دکتر رسول جلیلی» از زحماتش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

موسوی سرپرست دانشگاه شریف شد
 در حکم محمدعلی زلفی‌گل خطاب به سیدعباس موسوی آمده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی(کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی» حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

موسوی: دستاوردهای بزرگ فناوری؛ نتیجه اعتماد به نخبگان جوان/ نگاه وزارت نفت  به کشورهای خارجی است

وزیر علوم  کابینه رئیسی در این حکم توفیق روزافزون «دکتر سیدعباس موسوی» را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار متعال خواستار شد.

«دکتر سیدعباس موسوی» دانشیار دانشکده مهندسی شیمی و نفت و دانش آموخته مقطع کارشناسی مهندسی شیمی در سال ۷۸ است که در گرایش طراحی فرآیندهای صنایع نفت درس خود را گذرانده و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، گرایش مهندسی پلیمر را از شریف گرفته و دکتری مهندسی شیمی، گرایش مهندسی پلیمر را هم از دانشگاه صنعتی شریف در سال ۸۶ گرفته است.

«رضا روستا آزاد» رئیس اسبق دانشگاه شریف درگذشت/ پیام تسلیت رئیس جمهور

وی سابقه مسئولیت حوزه ریاست مرحوم «دکتر روستا آزاد» و ریاست مرکز پژوهشی بیوشیمی دانشگاه را هم در کارنامه دارد./دکتر روستاآزاد  ۱۹ مهر ۱۴۰۱ فوت کردند.

توضیح مدیریت سایت:این دومین تلفات جشن فارغ التحصیلی پردیس کیشت است که دختران در مراسم فارغ‌التحصیلی روسری هارابرداشته،کلاه گذاشته بودند.
رئیس دانشگاه شریف برکنار شد!

 همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

با حکم وزیر علوم رسول جلیلی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف شد

جلیلی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۰ از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سمت سرپرستی دانشگاه صنعتی شریف برگزیده و پس از تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی در ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ به ریاست این دانشگاه منصوب شد.

دکترجلیلی به عنوان رییس دانشگاه صنعتی شریف، ریاست هیات امنای پردیس بین الملل کیش را نیز برعهده داشت.

موسوی سرپرست دانشگاه شریف شد

پیام تبریک رئیس معزول به رئیس جدید

« دکتررسول جلیلی  انتصاب دکترسیدعباس موسوی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه شریف به وی تبریک گفت.

در پیام رییس پیشین دانشگاه صنعتی شریف خطاب به سرپرست جدید این دانشگاه آمده است: خدمت صادقانه به کشور از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به شما همکار عزیز، توانا و پرتلاش برای قبول این مسئولیت خطیر تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم با حضور شما برادر گرامی، در رأس برترین دانشگاه کشور، گامی بزرگ در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان برداشته و با تزریق روحیه امید و امیدآفرینی در میان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف، اهداف بلند این دانشگاه پُرافتخار محقق شود.

سرپرست جدید دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

تغییر ریاست دانشگاه شریف پیرو اتفاقات ناهنجار در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه می باشد. 

در آن زمان نیز سخنگوی وزارت علوم درتوییتی اعلام کرده بود: وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت را صادر کرده است. با متخلفین در هر سطحی برخورد قانونی و جدی انجام خواهد شد.

دانشگاه صنعتی شریف نیز پس از آن در اطلاعیه ای اعلام کرد: «مراسم دانش‌آموختگی ۸۱ نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، برگزار شد. متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رئیس دانشگاه شد.

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد

دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق‌ افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام می‌نماید.»

پیرو این اتفاق رییس پردیس بین‌المللی کیش این دانشگاه استعفا کرد و رضا یوسفی به عنوان سرپرست پردیس بین الملل شریف کیش منصوب شد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:حکم عزل «دکتر علی سلک غفاری» را دکتر جلیلی صادرکرده بود!.

«دکتر رسول جلیلی»(رییس دانشگاه) طی حکمی «دکتر رضا یوسفی» را از تاریخ ۲۶ آبان ۱۴۰۲ به عنوان «سرپرست پردیس بین‌الملل شریف کیش» منصوب کرد.

سرپرست پردیس بین الملل شریف کیش منصوب شد

متن حکم انتصاب دکتر رضا یوسفی را دکترجلیلی صادرکرده بود.۲۶ آبان ۱۴۰۲

البته شایدبگویند: دکترغفاری  استغفاء داده بود.

پاسخ:اینکه یک مقام مسئول(مدیر)را مجبوربه نوشتن برگه اسعفاء بکنندبا برکناری فرقی ندارد، که معمولاً اکثر استعفاهای مدیران ازاین نوع (جبری) می باشد ومحترمانه ترینش این است که چنان بالادستی ها،عرصه رابراوتنگ می کنندکه مدیر(رئیس)فراررا برقرارترجیح می دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 1 آذر 1402 ساعت 11:48

سلام و احترام اگر در دانشگاه شریف یک جشن برگزار شده که رئیس دانشگاه سزوار برکناری باشد در دانشگاه ارومیه هزاران جرم و خلاف و توهین به خانواده های شهید و ایثارگر صورت گرفته خانواده های معززی که ستون انقلاب و نظام هستند و مسئولین دانشگاه ارومیه سعی در تضعیف انها و بزرگ کردن افراد خلافکار و مسئله دارهستند و گستاخی به حدی رسیده به افرادی که اداره اطلاعات به انها صلاحیت نمیدهد اینها از خارج از شمول رئیس دانشگاه حق مدیریت برای ان خلافکاران پرداخت می نمایند کسانی با این همه جرم و جنایت چرا باید پابرجا باشند این جرمها جرم خود مسئولین دانشگاه ارومیه است اما جشن دانشجوئی جرم اشخاص ثالث است و رئیس دانشگاه شریف مظلوم واقع شده است
بسیار خجالت اوره که در این وضعیت اقتصادی حقوق و بیمه تعدادی از خانواده های شهدا و ایثار گر به طور کاملا غیر قانونی در اثر نقض قانون توسط دانشگاه ارومیه قطع شده است به رقم حمایت وزارت علوم و وزیر محترم از مظلومین دانشگاه و نگارش نامه های متعدد مسئولین دانشگاهی از تمکین به قانون و دستورات وزارتی سرباز زده اند جرم از این سنگین تر چه میتواند باشد منتظر بذل محبت بزرگمردان ایران اسلامی حتی دستور رهبر معزز و فرزان برای مجازات این مسئولین خاطی و جراحی و جدا کردن این تیم که سرطان بزرگی هستند ، از دانشگاه ارومیه هستیم .
سربلند و جاودان باد جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خامنه ای بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد