پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پساقرنطینه درفرانسه"ورودگردشگران"حذف محدودیتهای کرونایی درانگلیس

ژان باتیست لوموان، وزیر گردشگری فرانسه:دلمان برای خارجی ها تنگ شده است.حال خودتان را خوب کنید، از حالا رزرو کنید..

درادامه «پساقرنطینه» ایران(اهواز)راخواهیددید.

آغازپساقرنطینه درفرانسه .حذف محدودیتهای کرونایی درفرانسه

با لغو محدودیت‌های قرنطینه‌ای در فرانسه، مردم این کشور به زندگی در شرایط عادی نزدیک‌تر شده و اکنون در انتظار گردشگران خارجی هستند.

پساقرنطینه درانگلیس 

همه محدودیت های کرونایی تا ۲ هفته دیگر در انگلیس تمام می شود.در روز دوشنبه،۱۹ ژوئیه۲۰۲۱ (۲۸ تیر ۱۴۰۰)درادامه...

در فرانسه از روز چهارشنبه ۹ ژوئن۲۰۲۱ (۱۹ خرداد۱۴۰۰) نشستن در فضای داخلی رستوران‌ها و کافه‌ها نیز آزاد شده، زمان آغاز مقررات منع رفت و آمد شبانه دو ساعت عقب‌تر رفت و از ساعت ۹ به ۱۱ تغییر کرد. علاوه بر این، سالن‌های بدنسازی نیز اجازه بازگشایی یافتند. 

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:درفرانسه محدودیتهای کرونایی برداشته شده،ازپروتکلهای بهداشتی،فقط «ماسک»باقی مانده،ان هم بعضی هارعایت نمی کنند،البته زدن واکسن رایکی ازشروط پذیرش گردشگراعلام کرده اند،اما همان راهم میتوان با توجیه بیخیالش شد.

یورونیوزمی نویسد:همچنین دور تازه‌ای از ورود گردشگران غیراروپایی به فرانسه آغاز شده به طوری که آمریکایی‌ها و سایر بازدیدکنندگان از بیشتر کشورهای خارج از اروپا با نشان دادن گواهی تزریق کامل یکی از واکسن‌های تأیید شده توسط آژانس دارویی اتحادیه اروپا یعنی «آسترازنکا، مدرنا، فایزر و جانسون اند جانسون» می‌توانند به این کشور سفر کنند.

یورونیوزمی نویسد:به این ترتیب گردشگرانی که واکسن‌های دیگر از جمله« چینی و روسی »زده‌اند، باید به دیدن عکس‌های برج ایفل دل خوش کنند چون هنوز امکان ورود به فرانسه را ندارند.

بازدیدکنندگان از بیشتر کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا که گواهی یکی از این چهار واکسن را ندارند، تنها اگر ثابت کنند که دلیل قانع کننده‌ای برای بازدید از فرانسه دارند می‌توانند وارد این کشور شوند و البته هنگام ورود هم باید قرنطینه شوند.

«ژان باتیست لوموان» وزیر گردشگری فرانسه روز چهارشنبه به مناسبت بازگشایی‌های جدید در فرانسه با دعوت از گردشگران برای رزرواسیون‌های توریستی در کشورش، در یک پیام ویدیویی گفت: «حال خودتان را خوب کنید، از حالا رزرو کنید

وی افزود: «ما می‌خواهیم بار دیگر زبان هلندی، آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی را در سراسر کشورمان بشنویم. دل‌مان تنگ شده است. دل‌مان برای شما(خارجی ها) تنگ شده است

کشورها«سبز»کرونایی

گردشگران اروپایی و تعداد انگشت‌شماری از کشورهای کم خطر حتی اگر واکسینه هم نشده باشند، در فرانسه با آغوش باز مورد استقبال قرار می‌گیرند. این کشورها که اصطلاحا «سبز» خوانده می‌شوند، شامل ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، استرالیا، نیوزیلند، لبنان و اسرائیل هستند.

تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین ایسلند، نروژ و سوئیس نیز «سبز» تلقی می‌شوند. گردشگران این کشورها برای ورود به فرانسه تنها به ارائه گواهی واکسیناسیون یا نتیجه منفی آزمایش کووید ۱۹ نیاز دارند./۱۰ ژوئن۲۰۲۱ (۲۰ خرداد۱۴۰۰)یورونیوز

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:پساقرنطینه درایران

آیت الله رئیسی درمناظره انتخاباتی تلویزیون:ماهم ازمرکز وهم ازاستان مجوزگرفته بودیم.

پروتکل های بهداشتی به رغم تاکیدات در تجمع انتخاباتی اهواز رعایت نشد

ستادملی کروزناشما چرامجوزدادید؟....مامجوزصادرکردیم واما نوشتیم :پروتکلهارعایت شود،فاصله ۴ متری بین افرادرعایت شود ،مجوزمابرای ساعت ۱۹ تا ۲۱بوده واما مراسم ازساعت ۲۲ آغاز شدوپروتکل رارعایت نکردند.

 در اطلاعیه دبیرخانه ستاد ملی کرونا در این رابطه : براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان، مجوز صادر شده برای ستاد انتخاباتی آقای رئیسی برای ساعت ۱۹ تا ۲۱  با حضور حداکثر۴ هزار نفر با رعایت فاصله ۴ متری برای هر نفر در محل تجمع بوده است. با پیگیری عوامل استانی ستاد انتخاباتی این نامزد انتخابات، بالغ بر ۴ هزار نفر از ۲۸ شهرستان استان با اتوبوس به محل سخنرانی اعزام و تجمع انتخاباتی در ساعت ۲۲ آغاز می شود و آنچه در این تجمع انتخاباتی برگزار شده برخلاف تمامی دستورالعمل ها و مجوزها بوده و پروتکل های بهداشتی مقرر شده از سوی ستاد ملی کرونا رعایت نشده است.

​خداحافظی باماسک

پساقرنطینه درانگلیس/حدف محدودیتهای بهداشتی

همه محدودیت های کرونایی تا ۲ هفته دیگر در انگلیس تمام می شود.در روز دوشنبه،۱۹ ژوئیه۲۰۲۱ (۲۸ تیر ۱۴۰۰)

نخست وزیر بوریس جانسون می گوید بیشتر محدودیت های باقی مانده ممکن است به زودی از بین بروند. ... انگلیس ممکن است تقریباً همه محدودیت های ویروس کرونا را در ۱۹ ژوئیه برطرف کند ... در طی همه گیری در کنفرانس مطبوعاتی مجازی در خیابان داونینگ در ۵ جولای

دلیل این تصمیم، موفقیت در تزریق واکسن برای اکثریت شهروندان است.

تا کنون -دوشنبه۵جولای۲۰۲۱(۱۴ تیر ۱۴۰۰) در انگلیس ،بیش از ۸۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

این تصمیم را نخست وزیر بریتانیا اعلام کرده است و تنها مربوط به انگلیس است و شامل ۳ بخش دیگر بریتانیا یعنی ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند نمی شود.

پایان ماسک در انگلیس/ واکسیناسیون 86 درصد جمعیت

دولت‌های اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی هر کدام مقررات مخصوص خود را دارند و با وجود تشابه ‌در بسیاری از موارد، در زمان‌بندی و بعضی محدودیت‌ها با انگلستان متفاوت هستند.

«بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا، تایید کرد که در آخرین مرحله از زمان‌بندی رفع محدودیت‌های کرونا در انگلستان، مقررات مربوط به استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری به پایان خواهد رسید.

او گفت که انتظار دارد این مرحله در روز ۱۹ ژوئیه (دو هفته دیگر) و بعد از ۱۶ ماه اعمال محدودیت‌های مختلف در انگلستان اجرا شود.

بر اساس آمار رسمی دولت بریتانیا تا کنون بیش از ۸۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و حدود ۶۵ درصد دومین دوز واکسن را هم تزریق کرده‌اند.

دولت اسکاتلند گفته است که احتمالا مقررات استفاده از ماسک را در مکان‌های مشخص تا حدود یک ماه دیگر ادامه دهد.

مرحله چهارم و آخر رفع محدودیت‌ها قرار بود روز ۲۱ ژوئن اجرا شود اما به دلیل افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا چهار هفته به تعویق افتاد.

«میخانه»ها بازگشایی می شود

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:جانسون گفت :مامحدودیتهارابرمی داریم،دولت «پروتکلهای بهداشتی کرونایی» رالغومی کند واما«مسئولیت شخصی» جایگزین کنترل های قانونی خواهد شد.

البته نخست وزیرانگلیس گفت:تصمیم نهایی در دوشنبه۱۲ ژوئیه(۲۱ تیر ۱۴۰۰)گرفته خواهدشد.

این تغییر به این معنی است که افراد می توانند ماسک ها را پس از ماه ها ماسکهای اجباری رابردارند. 

حذف قوانین فاصله اجتماعی باعث می شود که «کلوب های شبانه» برای اولین بار پس از ۱۶ ماه بازگشایی می شوند و مردم می توانند بار دیگر در بار در یک «میخانه» نوشیدنی سفارش دهند. دیگر لازم نیست مشتریان هنگام ورود به یک مکان ، یک برنامه تلفن را اسکن کنند تا اطلاعات تماس خود را ارائه دهند.

دولت  انگلیس همچنین دستورالعمل ها را برای کار در خانه در صورت امکان متوقف خواهد کرد ، و کارفرمایان را آزاد می گذارد تا کارمندان خود را به دفاتر برگردانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد