پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

آتش گرفتن هواپیما(بوئینگ ۷۴۷) در آسمان فرودگاه میامی آمریکا

درحادثه دیگری برای بوئینگ 737-9 MAX رخ داده بود که یک پنجره و تکه ای از بدنه هواپیمای مسافربری در این ماه(ژانویه) منفجر شده بود.

بوئینگ ۷۴۷  آمریکادر آسمان فرودگاه میامی آتش گرفت.

این هواپیما در ۱۵ دی ۱۴۰۲ چکاب کامل شده بود.

یک بوئینگ ۷۴۷ در آسمان اطراف فرودگاه میامی آتش گرفت.

این پرواز باری حدود ساعت ۲۳ شامگاه پنجشنبه  ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) پس ازآتش گرفتن،توانست به  فرودگاه میامی برگردد وباسلامت برزمین بنشیند.

دربررسی ها، صدای خلبان شنیده می شود که می گوید: "میدی، میدی... ما موتور آتش گرفته ایم. درخواست دسترسی به فرودگاه کنید. نه، ما ادامه می دهیم و ما پنج روح در کشتی داریم."

بوئینگ ۷۴۷ در آسمان اطراف فرودگاه میامی آتش گرفت.

Why did the Atlas Air Boeing 747 cargo plane catch fire

هواپیمای بوئینگ پس از آتش گرفتن موتور در هوا مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی میامی شد.

فیلم لحظه ای را نشان می دهد که یک بوئینگ ۷۴۷ رگه هایی از شعله های آتش را در آسمان بر جای می گذارد که موتور آن بلافاصله پس از بلند شدن از فرودگاه بین المللی میامی آتش گرفت.

The fuselage plug area of Alaska Airlines Flight 1282 Boeing 737-9 MAX, which was forced to make an emergency landing with a gap in the fuselage 
Pic:NTSB/Reuters

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:درحادثه دیگری برای بوئینگ: یک پنجره و تکه ای از بدنه هواپیمای مسافربری بوئینگ 737-9 MAX در این ماه منفجر شد.

درحادثه بوئینگ ۷۴۷ صدای پرواز از هواپیمای باربری اطلس ایر نشان می‌دهد که خلبان در حالی که درخواست دسترسی به همان فرودگاه را می‌دهد، گفت: «مهی‌دی» ( سیگنال اضطراری ارتباطات رادیویی) و نشان می‌دهد که پنج سرنشین دارد.

اداره هوانوردی فدرال (FAA) روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که در حادثه درشامگاه پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ در حال حرکت به سمت فرودگاه بین المللی لوئیس مونوز مارین در پورتوریکو بود که خدمه از نقص موتور خبر دادند.

در صدای پرواز که توسط شبکه شریک آمریکایی اسکای نیوز NBC News به دست آمده است، خلبان شنیده می شود که می گوید: "میدی، میدی... ما موتور آتش گرفته ایم. درخواست دسترسی به فرودگاه کنید. نه، ما ادامه می دهیم و ما پنج روح در کشتی داریم."

در همین حال،«ملانی آداروس» که در نزدیکی فرودگاه زندگی می‌کند، با مادرش برای پیاده‌روی بیرون رفته بود که فیلمی از هواپیما گرفت که رگه‌هایی از آتش را در آسمان به جا می‌گذارد.

او گفت: «همیشه هواپیماهایی در بالای سرشان پرواز می کنند، اما آنها هواپیماهای کوچکی هستند.

The fire could be seen by people on the ground

به گفته سخنگوی این شرکت هواپیمایی، هواپیما پنجشنبه شب  ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) پس از «تجربه نقص موتور بلافاصله پس از پرواز» مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی میامی (MIA) شد.

خدمه تمام مراحل استاندارد را رعایت کردند و باسلامت به MIA بازگشتند.

این ویدئو در حالی منتشر شده است که بوئینگ پس از منفجر شدن یک پنجره و تکه‌ای از بدنه هواپیمای مسافربری بوئینگ 737-9 MAX مدت کوتاهی پس از برخاستن از اورگان در جمعه ۵ ژانویه ۲۰۲۴(۱۵ دی ۱۴۰۲)، با موشکافی در مورد ایمنی هواپیماهای خود مواجه است.

حمله هوایی اسرائیل به مقرپاسداران ایرانی درسوریه

​شهادت  ۲ افسر ارشد به نام های «حاج صادق میرزاده»(مسئول واحد اطلاعات سپاه قدس سوریه) و«حاج محرم» (معاون واحد اطلاعات سپاه قدس سوریه)شد.

تعدادشهدای ایرانی به ۶ نفر رسید ۱+۵
شهادت نیروهای جبهه مقاومت در سوریه:حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی ، سعید کریمی و محمد امین صمدی +عقیل فاضل بهزادیان.

منابع منطقه‌‎ای اعلام کردند در حمله به مقری از نیروهای جبهه مقاومت در دمشق، تعدادی از نیروهای جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.//شنبه  ۳۰ دی ۱۴۰۲


روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت ۵ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوری در پی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق خبر داد.

تصاویر ۵ مستشار سپاه پاسداران که در حمله اسرائیل به شهادت رسیدند

تصاویرشهدای حمله هوایی(/شنبه  ۳۰ دی ۱۴۰۲) درسوریه:حجت‌الله امیدوار(بانامهای: حاج صادق،سردار حاج یوسف امیدزاده)، علی آقازاده، حسین محمدی ، سعید کریمی و محمد امین صمدی.۵ شهید

حمله اسرائیل به مقرفرماندهان سپاه درسوریه

People inspect the damage at the site of the strike in Damascus

متن اطلاعیه بدین شرح است:

SYRIA-ISRAEL-IRAN-CONFLICT

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعین حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

People and rescuers gather in front of a building destroyed in a reported Israeli strike in Damascus on January 20, 2024

شهادت شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی را به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده‌های معظم شهیدان و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.

صورة من مقطع فیدیو متداول على وسائل التواصل الاجتماعی للانفجار

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:انفجاردر ۳  کیلومتری کاخ جمهوری دمشق و نزدیکی سفارت لبنان

خبرنگار الغد امروز شنبه از وقوع یک انفجار مهیب در مرکز دمشق پایتخت سوریه خبر داد.

قصف إسرائیلی على حی المزة بسوریا

منابع به الغد گفتند که انفجار دمشق منجر به تخریب یک ساختمان چند طبقه در نزدیکی سفارت لبنان در ۳ کیلومتری کاخ جمهوری شد.

خبرگزاری سوریه (سانا)نوشت: این انفجار نتیجه حمله ای بود که یک ساختمان مسکونی در «محله مزه»(دمشق) را هدف قرار داد و نتیجه تجاوز اسرائیل بود.

تعدادشهدای حمله اسرائیل به مقرفرماندهان سپاه درسوریه ۵ نفرمی باشند.

«سردار حاج یوسف امیدزاده» معروف به «حاج صادق»(معاون اطلاعات نیروی قدس سپاه پاسداران در سوریه).


 درحادثه درمحله مزه در دمشق پایتخت سوریه منجر به کشته شدن ۲ افسر ارشد به نام های «حاج صادق میرزاده»(مسئول واحد اطلاعات سپاه قدس سوریه) و«حاج محرم» (معاون واحد اطلاعات سپاه قدس سوریه)شد. 

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:یک ایرانی دیگرهم در «حمله اسرائیل به مقرمستشاران نظامی ایرانی درسوریه» به شهادت رسیده است.

«عقیل فاضل بهزادیان» ازجمله افرادی بود که در حمله(۳۰ دی ۱۴۰۲ ) اسرائیل به منطقه «المزه» دمشق که ۵ نیروی قدس سپاه به شهادت رسید،چندنفراز اهالی دمشق هم به شهادت رسیده بودند ازجمله«عقیل فاضل بهزادیان»شهروندسوری ایرانی الاصل بود.(یعنی تعداد ایرانیانی که درسوریه به شهادت رسیدند به ۶ نفرهستند)
 «عقیل بهزادیان» از پدری ایرانی و مادری لبنانی متولد شده و سه دهه از عمرش را در سوریه ساکن بود،وی از همان ابتدا به عنوان مدافع حرم ازبا مستشاران ایرانی درسوریه همکاری داشت،پدر شهید بهزادیان، کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود.

ماهواره‌برایرانی(قائم)ماهواره(ثریا)را به مدار ۷۵۰ کیلومتری برد

​ماهواره مخابراتی ثریا  از سری ماهواره های تحقیقاتی SRI ساخت پژوهشگاه فضایی ایران.

این اولین بار است که ماهواره‌برهای ایرانی به مدار ۷۵۰ کیلومتری قرارمی گیرند.
 پرتاب ماهواره «ثریا» به ارتفاع ۷۵۰ کیلومتری زمین توسط ماهواره‌بر«قائم۱۰۰»
 
صبح امروزشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲(۲۰ ژانویه ۲۰۲۴)، «ماهواره‌ ثریا» با «ماهواره‌برقائم۱۰۰» به مدار ۷۵۰ کیلومتری پرتاب شد. 

رکورد پرتاب فضایی ایران شکسته شد؛ پرتاب «ثریا» به ارتفاع 750 کیلومتری زمین  برای اولین بار

 «ماهواره‌ ثریا» توسط «ماهواره‌بر قائم ۱۰۰» به فضا پرتاب شد.


ماهواره‌بر قائم۱۰۰ که قابلیت حمل تا صدکیلو را دارد، در سومین پرتاب آزمایشی خود، این محموله تحقیقاتی با جرم تقریبی۵۰KG را در مدار ۷۵۰KMدایروی قرار داده است.

ماهواره ثریا

قائم از نوع سوخت جامد است که توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران ساخته شده است.

این اولین بار است که ماهواره‌برهای ایرانی به مدار ۷۵۰ کیلومتری دست پیدا می کنند.

ماهواره «ثریا»  یک ماهواره مخابراتی و از سری ماهواره های تحقیقاتی SRI ساخت پژوهشگاه فضایی ایران است.

«ثریا» در مدار ۷۵۰ کیلومتری آرام گرفت
بر اساس داده های دریافتی از ماهواره عملیات تزریق در مدار به خوبی و با دقت انجام شده و هم اکنون داده های تله متری ماهواره در حال دریافت است.

ماهواره «ثریا» در مدار ۷۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت
با پرتاب این ماهواره تحقیقاتی بسیاری از زیرسیستم های توسعه یافته شده توسط پژوهشگاه فضایی ایران نیز در شرایط تست مداری قرار می‌گیرند و راه برای توسعه سریع صنعت فضایی بومی ایران هموارتر می‌شود. ضمن اینکه این پرتاب قدمی مهم در راستای افزایش توانمندی تزریق ماهواره در مدارهای بالاتر محسوب می‌شود.

 توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:صبح امروز شنبه(۳۰ دی ۱۴۰۲) با حضور «سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی»(فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، «حسن سالاریه»(رییس سازمان فضایی)، «سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده»(فرمانده نیروی هوافضای سپاه) و جمعی از مقامات و مسؤولین کشوری و لشکری و همچنین تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و دانشجویان کشور، «ماهواره ثریا» با ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰»باموفقیت در مدار۷۵۰ کیلومتری قرار گرفت.

هزینه تبلیغات(تلویزیونی) کاندیداهای نمایندگی مجلس چقدراست؟

​تبلیغات ویدئویی ۲۰ دقیقه ای   شامل : سوابق، برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدهای نمایندگی مجلس و نمایشی ازحامیان کاندیدا.

هزینه تبلیغات درشبکه استانی(برای هر نامزدنمایندگی مجلس) ۵تا ۷۰ میلیون ، در تهران ۱۰۰ میلیون .

درآمدصداوسیما برای تبلیغ صاحبان کالاوخدمات:برای هر یک ثانیه  ۳۰۰ میلیون تومان

هزینه تبلیغات کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی 

 سال گذشته سازمان صداوسیما قیمت تیزرهای تبلیغاتی‌اش را منتشر کرد. تعرفه تبلیغاتی‌ای که صداوسیما داشت، در کم‌ترین حالت ۷میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان و در بیش‌ترین حالت ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود. این تعرفه‌ها برای ۲۰ ثانیه تبلیغات تعریف شده، در واقع صداوسیما برای هر یک ثانیه تبلیغات از شبکه سه در کم‌ترین حالت ۳۶۴ میلیون تومان و در بیش‌ترین حالت ۶۸۵ میلیون تومان دریافت می‌کند.

 صداوسیما با بودجه ۸ هزار میلیارد تومانی اقدامی را انجام داده و آن این است که به طور متوسط از هر نماینده رقم ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت می‌کند تا تبلیغات او را در تلویزیون نمایش دهد.

با این جدول مشخص می‌شود که صداوسیما هزینه پخش تبلیغات را دوبرابر کرده؛ پیش از پخش مسابقات جام جهانی گران‌ترین تبلیغات شبکه سه سیما برای زمان پخش سریال ثانیه‌ای ۳۲۷ میلیون تومان بود اما برای مسابقات فوتبال در کم‌ترین حالت از ثانیه‌ای ۳۶۴ میلیون تومان شروع می‌شود. همین مسئله نشان می‌دهد سودی که صداوسیما از پخش فوتبال به دست می‌آورد خیلی بیش‌تر از پخش سریال است.

در واقع تلویزیون در آن زمان نتوانسته بود از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرد تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.

هرچند که بعد از آن هم هیچ وقت تعرفه‌های صداوسیما مشخص نشد و حتی سود صداوسیما از جام جهانی را اعلام نکردند؛ اما با شروع انتخابات مجلس دوازدهم، اتفاق مشابهی رخ داد.

به تازگی صدا و سیما متناسب با هر حوزه انتخابیه مبلغی را برای هر فرد در نظر گرفته است، موضوعی که تا پیش از این اطلاع رسانی نشده بود.

ویدئویی۲۰ دقیقه ای، شامل : سوابق، برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدهای نمایندگی مجلس وحامیان کاندیدا.

مدیرعامل سازمان صدا و سیما:۲۰۰ کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه در اختیارکاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامیپیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما در حاشیه جلسه هیأت دولت

«پیمان جبلی»(رئیس سازمان صدا و سیما) روز چهارشنبه ۲۰ دی در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفته بود:تبلیغات کاندیداها درتلویزیون

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما در حاشیه جلسه هیأت دولت

جبلی: همکاران ما در سازمان یک تلاش بسیار پیچیده و شبانه روزی را در ماه های اخیر انجام دادند که ما بتوانیم به تعداد ۲۰۰ کانال انتخاباتی به تعداد حوزه های انتخابیه در اختیار نامزدها قرار دهیم.

در همین راستا اعلام شد که نامزدها باید از طریق سامانه ستاد تبلیغات به نشانی em۱۴۰۲.ir برای تبلیغات تلویزیونی ثبت نام کنند.

هر نامزد باید ویدئوهای خود را در قالب مصوب سازمان صدا و سیما تولید کند. این بسته تصویری که حدود بیست دقیقه خواهد بود، شامل ویدئوی حامیان، سوابق، برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزد خواهد بود. تعداد پخش و بازپخش در هر حوزه انتخابیه متناسب با تعداد نامزدهایی است که برای تبلیغات تلویزیونی نام‌نویسی کرده‌اند. چنانچه نامزد نتواند تبلیغات خود را با قواعد مصوب تولید کند یا از تبلیغات تلویزیونی منصرف شود، مبلغ دریافتی برگردانده نخواهد شد.

صداوسیما از انتخابات مجلس پول در می‌آورد نه سازی پول؛ سود ۴۲۳ میلیارد تومانی تلویزیون/ هر تبلیغ ۱۰۰ میلیون ناقابل

صداوسیما از انتخابات مجلس پول در می‌آورد نه سازی پول؛ سود ۴۲۳ میلیارد تومانی تلویزیون/ هر تبلیغ ۱۰۰ میلیون.

در نهایت با اعلام صداوسیما به نامزدها برای استفاده از ۲۰۰ شبکه محلی، رقم دریافتی از هر نامزد ۵تا ۷۰ میلیون خواهد بود که در تهران به بالای ۱۰۰ میلیون می‌رسد؛ به طور میانگین حداقل ۴۲۳ میلیارد تومان درآمد سازمان از انتخابات مجلس دوازدهم خواهد بود.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:منبع این گزارش:سایت الف(۲۹ دی ۱۴۰۲) به نقل ازخبرانلاین بااصلاحات.

مدیرعامل(هیئت مدیره بانک)به اتهام پولشویی وفرارمالیاتی ممنوع الخروج شدند

مدیرکل دفتربازرسی به سائر بانک ها و موسسات اعتباری هشدار داد تا پایان بهمن ماه برای ارائه برخط اطلاعات به سازمان امور مالیاتی اقدام نمایند.

مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره بانک...به اتهام پولشویی وفرارمالیاتی ممنوع الخروج شدند.

مدیرعامل بانک‌ ...ممنوع الخروج شد.
مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک های عامل کشور که از پاسخ به استعلام اطلاعات تراکنش‌های بانکی توسط «سازمان امور مالیاتی» خودداری کرده بود، ممنوع الخروج شدند.
مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک های عامل کشور که از پاسخ به استعلام اطلاعات تراکنش های بانکی توسط سازمان امور مالیاتی خودداری کرده بود، ممنوع الخروج شدند.

Tax Affairs Organization

 خبرگزاری تسنیم(۲۹ دی ۱۴۰۲)نوشت: «وحید عزیزی»(مدیرکل دفتر بازرسی) مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه یکی از بانکهای عامل کشور از ارائه اطلاعات تراکنش های مشکوک بانکی فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی استنکاف نموده بود، گفت: به رغم هشدارهای چندباره به این بانک،  از ارائه این اطلاعات  خودداری کرد که با استفاده از ظرفیت ماده ۲۰۲ قانون مالیات های مستقیم و از طریق دادستانی انتظامی مالیاتی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مذکور تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شدند. توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:مدیرکل دفتربازرسی به سائر بانک ها و موسسات اعتباری هشدار داد تا پایان بهمن ماه برای ارائه برخط اطلاعات به سازمان امور مالیاتی اقدام نمایند.

ممنوع الخروجی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره یک بانک

تسنیم درادامه نوشت:«مدیرکل دفتر بازرسی»، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی با یادآوری اختیارات قانونی سازمان امور مالیاتی از جمله مفاد تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲و سایر اختیارات قانونی در دسترسی به اطلاعات فعالین اقتصادی، گفت: به سایر بانک ها و موسسات اعتباری نیز هشدار داده شده که تا پایان بهمن ماه برای ارائه برخط اطلاعات به سازمان امور مالیاتی اقدام نمایند.

«وحید عزیزی» با تأکید بر اینکه این هشدار به اطلاع کلیه نهادهای نظارتی کشور نیز رسیده است، افزود: در صورت عدم ارائه اطلاعات صحیح در زمان تعیین شده و از بستری که سازمان معین نموده است، سازمان امور مالیاتی، متخلفان را متضامنا در میزان فرار مالیاتی احتمالی از این طریق مسئول می داند.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:مدیرعامل(کدام بانک)ممنوع الخروج شده؟اسم بانک متخلف ونام مدیرعامل بانک متقلب ومتخلف چیست؟

یک روزبعداز ممنوع الخروجی مدیرعامل(بانک دیگر)سکته کرد.

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت درگذشت

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر: مرگ ناگهانی یک مدیرعامل بانک (روزبعدازاعلام ممنوع الخروجی همتای بانکی)

مدیرعامل بانک ملت درگذشت

مدیرعامل بانک ملت‌(رضا دولت‌آبادى) فوت کرد(۳۰ دی ۱۴۰۲ )علت مرگ:سکته(ایست قلبی) ویاگازگرفتگی.
 به گزارش روابط عمومى بانک ملت، «رضا دولت‌آبادی»(مدیرعامل بانک ملت) که بیش از ٣٠سال عمر با عزت خویش را صرف خدمت به کشور و نظام بانکى کرد، جمعه شب به رحمت ایزدى پیوست. رضا دولت آبادى از مدیران خوشنام و موفق نظام بانکى بود که در زمان تصدى مدیرعاملى بانک‌هاى ملت و تجارت نتایج درخشانى را رقم زد و در مدت زمان حضورش در بانک ملت، این بانک را به بزرگ‌ترین بانک ایران از لحاظ منابع و بسیاری از شاخص‌های اقتصادی تبدیل کرد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:مدیرعامل(کدام بانک)ممنوع الخروج شده؟اسم بانک متخلف ونام مدیرعامل بانک متقلب ومتخلف چیست؟.

اسامی بانک های کشور

 

بانک آینده

بانک اقتصاد نوین

بانک انصار

بانک ایران زمین

بانک ایران و ونزوئلا

بانک پارسیان

بانک پاسارگاد

بانک تجارت

بانک توسعه تعاون

بانک توسعه صادرات

بانک حکمت ایرانیان

بانک خاورمیانه

بانک دی

بانک رفاه کارگران

بانک سامان

بانک سپه

بانک سرمایه

بانک سینا

بانک شهر

بانک صادرات

بانک صنعت و معدن

بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قوامین

بانک کارآفرین

بانک کشاورزی

بانک گردشگری

بانک مرکزی

بانک مسکن

بانک ملت

بانک ملی

بانک مهر اقتصاد

پست بانک