پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

حمله هوایی اسرائیل به(مدرسه التابعین)غزه ۱۳۰ شهید

افزایش شمار شهداء به ۱۳۰ نفر

۳ موشک اسرائیلی به مدرسه شهر غزه بامداد شنبه (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) 

۱۲۰ شهید در حمله هوایی اسرائیل به «مدرسه التابعین»شهر غزه.
آژانس دفاع مدنی در روز شنبه در ۱۰ اوت ۲۰۲۴(۲۰ مرداد ۱۴۰۳) غزه اعلام: دست کم ۱۰۰ نفر در حمله اسرائیل به مدرسه ای که افراد آواره در سرزمین های تحت محاصره فلسطین در آن اسکان داشتند، کشته شدند.

این آژانس گفت ۳ موشک اسرائیلی به مدرسه شهر غزه اصابت کرد و این حادثه را "قتل عام وحشتناک" توصیف کرد و برخی از اجساد آتش گرفت.

فلسطینیان در حال جستجوی اجساد در زیر آوار مدرسه‌ای هستند که در حمله هوایی اسرائیل به دیرالبلح در مرکز نوار غزه، شنبه، ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۴ تخریب شده است.

ارتش اسرائیل در ۱۰ اوت ۲۰۲۴(۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعلام کرد: "دقیقا تروریست های حماس را که در مرکز فرماندهی و کنترل حماس واقع در مدرسه الطبعین کار می کردند، هدف قرار داده است."

سیارات إسعاف فی موقع الهجوم

بیش از ۱۰۰ شهید در حمله اسرائیل به «مدرسه التابعین» غزه

حمله اسرائیل به «مدرسه التابعین» غزه

Palestinians inspect the damage at the site of an Israeli strike (Photographer: Ahmad Salem/Bloomberg)(Bloomberg)

حماس روز شنبه هدف قرار دادن آوارگان در مدرسه الطبعین در محله« الدراج»(حی الدرج) در مرکز شهر غزه را "جنایتی هولناک که تشدید خطرناکی در سلسله جنایات و قتل عام بی سابقه در تاریخ جنگ ها ایجاد می کند" توصیف کرد. که در نوار غزه انجام می شود.»

فرانسه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین غزه را محکوم کرد

وی در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: این کشتار شنیع توسط ارتش اشغالگر که مدرسه ای مملو از آوارگان را در نماز سحر علیه غیرنظامیان امن و بی دفاع هدف قرار داد و بیش از ۱۰۰ شهید و ده ها غیرنظامی بی گناه و بی دفاع را زخمی کرد. اجساد پراکنده در اجزای بدن سوخته، تأییدی آشکار بر ادامه نسل کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین، از طریق هدف قرار دادن مکرر و منظم غیرنظامیان بی دفاع، در مراکز آوارگان و محله های مسکونی و ارتکاب فجیع ترین جنایات علیه آنها است.»

تصاویری آخرالزمانی از غزه

در این بیانیه آمده است که ارتش اسرائیل «بهانه‌هایی برای هدف قرار دادن غیرنظامیان، مدارس، بیمارستان‌ها و چادرهای آوارگان ایجاد می‌کند که همگی بهانه‌های دروغین و دروغ‌های آشکار برای توجیه جنایات خود هستند».

جنبش حماس تاکید کرد که اگر حمایت مستقیم آمریکا از دولت افراطی و ارتش تروریستی آن با سرپوش گذاشتن بر نوار غزه نبود، تشدید جنایت و تجاوزات گسترده علیه غیرنظامیان بی دفاع در تمام مناطق نوار غزه ادامه نمی یافت. جنایات و ارائه تمام ابزارهای حمایت سیاسی و نظامی که آن را به یک شریک کامل در آن تبدیل می کند.»

۳ موشک اسرائیلی به (مدرسه التابعین) شهر غزه بامداد شنبه (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) 

فرانسه حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه  التابعین غزه را محکوم کرد

۳ موشک اسرائیلی به(مدرسه التابعین) شهر غزه بامداد شنبه (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) 

۳ موشک اسرائیلی به (مدرسه التابعین) شهر غزه بامداد شنبه (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) 

حمله هوایی اسرائیل به مدرسه تابعین شهرغزه

إدانات عربیة للقصف الإسرائیلی على مدرسة التابعین فی غزة

۳ موشک اسرائیلی به (مدرسه التابعین) شهر غزه بامداد شنبه (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) 

post-title

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:خبرگزاری فرانسه در ۸ اوت ۲۰۲۴ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) نوشت: حملات اسرائیل به دو مدرسه در شهر غزه حمله کرده و بیش از ۱۸ نفر را کشته اند.

۶ روزپیش(۴ اوت ۲۰۲۴)در بمباران رژیم صهیونیستی که دو مدرسه اسکان صدها آواره فلسطینی را در شمال غربی شهر غزه هدف قرار داد،۲۵ فلسطینی کشته و ده ها زخمی شدند و تعداد مدارس هدف قرار گرفته در کمتر از ۲۴ ساعت به ۳ مدرسه رسید که همگی در همان شهر بودند.

منابع پزشکی از شهادت ۲۵ فلسطینی و زخمی شدن ده ها تن دیگر که بیشتر آنها کودک بودند، در بمباران مدارس حسن سلامه و النصر توسط رژیم صهیونیستی که به آوارگان محله النصر پناه داده شده است، خبر دادند.

در ۱۰ اوت ۲۰۲۴(۲۰ مرداد ۱۴۰۳)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد