پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

اسقف اسپانیا"خاویر نوول"بعلت عاشق شدن استعفاداد

اسقف جوان عاشق یک  روانشناس ونویسنده رمانهای مهیج جنسی شد

«خاویر نوول گومه» جوانترین اسقف اسپانیا عاشق شد

«خاویر نوول»(Xavier Novell Gomà) عاشق« سیلویا کابالول»شده است که داستان های شهوانی می نویسد.

این خانم(سیلویا) روانشناس است و ادیان ، یوگا ، جمعیت شناسی و سکسولوژی(sexology) نیزمطالعه وتحقیق دارد.

BBC به نقل از رسانه های محلی نوشت که این اسقف جوان پس از تصمیم به زندگی با نویسنده داستان« سیلویا کاباله» استعفا داده است.

خانم«سیلویا کابالول»(Sylvia Cabalol) زن مطلقه ای است که با رمانهای خود در مورد شیطان پرستی و جنسیت مورد توجه قرار گرفته است. به نوشته دیلی میل ، این زن مطلقه نیز مادر دو فرزند است. سیلویا همچنین روانشناس است و جنسیت شناسی و یوگا ، و فرقه های کاتولیک و اسلامی و شیطان را مطالعه کرده است.

کتابهای سیلویا ، جهنم شهوت گابریل ، در مورد غیبت ، سادیسم بحث می کند و "مبارزه خام بین خیر و شر ، خدا و شیطان و فرشتگان و شیاطین" را پوشش می دهد.

«خاویر نوول »در سال ۲۰۱۰ در ۴۱ سالگی ،جوانترین اسقف اسپانیا در سولسون در منطقه شمال شرقی کاتالونیا شد..

تصمیم او برای استعفا با موافقت واتیکان ماه گذشته به عنوان یک ستاره در حال ظهور در کلیسای کاتولیک اسپانیا دیده می شد ، ماه گذشته غافلگیر کننده بود. گفته می شود که وی چندین بار با مقامات واتیکان و همچنین خود پاپ ملاقات کرده است.

«خاویر نوول »در اظهارات خود در مورد سقط جنین سنتی بود ، اما دیدگاه های شدید او در مورد همجنس گرایی و حمایت صریح از استقلال کاتالونیا بحث برانگیز بود.
کلیسای اسپانیایی بر سر دوره های "تبدیل همجنسگرایان" درگیر است
 عاشقِ«سیلویا کابالول» ، روانشناس و داستان نویس اروتیک (Sylvia Caballe, erotic psychologist and novelist)شده است ، شوکه کننده بود. این سایت خبری اعلام کرد که اسقف سابق اکنون به دنبال کار در منطقه بارسلونا به عنوان یک متخصص کشاورزی است.

کتابهای خانم«کابالول» شامل عناوینی مانند «جهنم شهوت گابریل» و سه گانه فراموشی است. در یکی از آثار او ، خواننده قول سفر به سادیسم ، جنون و شهوت و مبارزه بین خیر و شر ، خدا و شیطان را با نقشه ای برای تزلزل ارزشها و اعتقادات دینی می دهد.

نه اسقف سابق ، که اکنون ۵۲ ساله است ، و نه نویسنده داستان به این گزارش ها پاسخ نداده اند ، اگرچه Religión Digital به نقل از او گفته است "من عاشق شده ام و می خواهم کارها را به درستی انجام دهم".

اسقف اعظم از آن زمان با تأکید بر این که "تایید یا عدم تایید این داستان فقط برای خود یک موضوع کاملاً شخصی است" پاسخ داده است.

این مسئله بار دیگر مسئله تجرد در کلیسا را ​​مطرح کرده است. در مصاحبه های قبلی ، خاویر نوول اعتراف کرد که در جوانی عاشق دختری ۱۸ ساله شده بود و بعداً قبل از تصمیم گیری در مسیری متفاوت ، می خواست ازدواج کند و بچه دار شود.

تغییر نظر او باعث ناراحتی در کلیسا شده است. راهبه دومینیکن لوسیا کارم گفت که "از هوش رفته است" و از ترویج "درمان تبدیل" انتقاد کرد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:اسقف اسپانیایی استعفاداد زیرا او عاشق نویسنده کتابهای شهوانی(erotic books) شده است.

سیلویا کابالول(Sylvia Cabalo) زن مطلقه ای است که با رمانهای خود در مورد شیطان پرستی و جنسیت مورد توجه قرار گرفته است. 

به نوشته دیلی میل ، این زن مطلقه نیز مادر دو فرزند است. سیلویا همچنین روانشناس است و جنسیت شناسی و یوگا ، و فرقه های کاتولیک و اسلامی و شیطان را مطالعه کرده است.

پاپ فرانسیس قبلاً استعفای شگفت انگیز خاویر نوول گوما از اسقف سولسون در شمال غربی بارسلون ، پایتخت کاتالونیا را در ۲۳ آگوست۲۰۲۱(۱ شهریور ۱۴۰۰) پذیرفته بود. 

نوول به عنوان متخصص در مسائل جن گیری و به دلیل مقاومت در برابر همجنس گرایی ، یوتانازی و سقط جنین و همچنین همانطور که توسط رسانه های اسپانیایی گزارش شده است ، طرفدار استقلال کاتالونیا است.

«خاویر نوول گومه» (متولد۳۱ فروردین۱۳۴۸ ) تا این دوشنبه(۱ شهریور ۱۴۰۰) اسقف اسقف اعظم سولسون بود. او یک مذهبی سنتی بود که از شخصیت اصلاح طلب پاپ فرانسیسکو اول دور بود و بحث برانگیز بود. در یک نامه معنوی پرسیده شده بود که آیا همجنس گرایی(homosexuality ) به دلیل عدم مراجعه والدین به نفع استقلال کاتالونیا نبوده است؟

او دارای سابقه ای بود: کوچکترین اسقف در اسپانیا هنگام انتصاب. حرفه او به نظر می رسید که شهابی باشد ، اما با خروج شتابزده و بیرون آمدن از درب عقب به پایان رسید.

"تا به امروز ، مقدس مقدس پذیرفتن استعفای دولت معنوی اسقف اعظم سولسون توسط پاپ را برای عموم اعلام کرده است که اسقف ما ، «حضرت مونس. خاویر نوول گومه» به دلایل کاملاً شخصی آزادانه حاضر شده است "، در بیانیه خود اسقف سولسون می گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد