پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

انفجار در کارخانه ساخت موشک(آنکارا)ترکیه

«حکومت نظامی دراموررسانه ای ترکیه حاکم است»هیچ رسانه ای اجازه ندارد،خبری غیراز اطلاعیه دولتی ترکیه رامنتشرکند،حتی حق گمانه زنی درمورداتفاقات ورویدادها راندارد.

انفجار در کارخانه ساخت راکت در آنکارا ۵ کارگرکشته شدند.

انفجاری در بخش تولید کارخانه موشک و مواد منفجره MKE در منطقه«الماداغ» آنکارا رخ داد.

بر اساس اعلام وزارت دفاع ترکیه، پس از یک انفجار، آتش سوزی در کارخانه موشک و مواد منفجره ماشین آلات و صنایع شیمیایی در آنکارا رخ داد درروز۱۰ ژوئن ۲۰۲۳(۲۰ خرداد ۱۴۰۲) ۵ کارگر زیر آوار جان باختند.

Son Dakika: Ankara'da roket fabrikasında patlama meydana geldi: 5 işçi şehit oldu

انفجاری در بخش تولید کارخانه موشک و مواد منفجره MKE در منطقه«الماداغ» آنکارا

Five workers die in Ankara rocket factory fire

روسیا الیوم، رسانه‌های محلی ترکیه از وقوع انفجار در کارخانه ساخت راکت و مواد منفجره در آنکارا پایتخت این کشور خبر دادند.

بر اساس این گزارش، پس از این انفجار که در منطقه «آلما داغ» در آنکارا(ترکیه) اتفاق افتاد، صدای انفجار مهیب شنیده شد و ستون دود به هوا برخاست.

وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن پنج نفر بر اثر وقوع انفجار در کارخانه ساخت راکت و مواد منفجره «باروت سان» BARUTSAN متعلق به شرکت صنایع مکانیکی (MKE) در آنکارا خبر داد.

Image showing the aftermath of the explosion at MKE Rocket and Explosives Factory in Ankara.

تیم‌های آتش‌نشانی و امداد و نجات نیز سریع خود را به محل انفجار رساندند و به گفته منابع محلی، آتش مهار شده است.

«انفجار در کارخانه راکت سازی در آنکارا» ۵ کارگر کشته شدند۱۰ ژوئن ۲۰۲۳(۲۰ خرداد ۱۴۰۲) ساعت ۱۲:۵۰ انفجاری در بخش تولید کارخانه موشک و مواد منفجره MKE در «منطقه الماداغ» آنکارا رخ داد.

Son Dakika: Ankara'da roket fabrikasında patlama meydana geldi: 5 işçi şehit oldu

بر اساس اعلامیه وزارت دفاع ملی، در این رویداد دردناک 5 کارگر به شهادت رسیدند. تحقیقات قضایی و اداری در خصوص این حادثه آغاز شده است. واسپ شاهین، فرماندار آنکارا گفت: "انفجار در بخش تهیه دینامیت شیرینی ترکی کارخانه ما وابسته به MKE و در نتیجه یک واکنش شیمیایی رخ داد." صدای انفجار در شهرک های اطراف شنیده شد.بسیاری از تیم اعزامی پس از انفجار دود از بالای کارخانه بلند شد. تعداد زیادی نیروی انتظامی، آمبولانس، آفاد و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. از جمله اطلاعات دریافتی است که این کارخانه برای رفع نیازهای راکتی و مواد منفجره وزارت دفاع ملی و وزارت داخله فعالیت می کند.
Son Dakika: Ankara'da roket fabrikasında patlama meydana geldi: 5 işçi şehit oldu
انفجار در بخش آماده سازی DYNAMITED DLEIGHT رخ داد

«واسیپ شاهین»(فرماندار آنکارا) در کارخانه محل انفجار اظهاراتی را بیان کرد. فرماندار شاهین گفت: "حوالی ساعت ۸:۴۵ صبح، انفجاری در بخش تهیه دینامیت شیرینی ترکی کارخانه ما وابسته به MKE بر اثر یک واکنش شیمیایی رخ داد و ۵ نفر از کارگران ما جان باختند.

انفجاری در ساعات صبح در کارخانه موشک و مواد منفجره MKE در منطقه تاتلیجا در منطقه الماداغ آنکارا رخ داد. در حالی که صدای انفجار من در شهرک های اطراف شنیده شد، پس از انفجار دود از کارخانه بلند شد.

Ankara’daki roket fabrikasında patlama: 5 kişi yaşamını yitirdi

آمبولانس، AFAD و اکیپ های آتش نشانی به کارخانه اعزام شدند. وزارت دفاع در حالی که تلاش های جستجو و نجات در کارخانه ادامه دارد بیانیه ای صادر کرد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:«صیانت ازفضای مجازی درترکیه»

«حکومت نظامی دراموررسانه ای ترکیه حاکم است»هیچ رسانه ای اجازه ندارد،خبری غیراز اطلاعیه دولتی ترکیه رامنتشرکند،حتی حق گمانه زنی درمورداتفاقات ورویدادها راندارد،درخیلی ازرسانه های ترکیه-بافونت ترکی-رفتم ببینم چه خبر(غیرازاطلاعیه رسمی)دارنددیدم همه رسانه ها(سایتها وروزنامه هاوحتی شبکه های اجتماعی)خبردولتی رامنتشرکردند ،هیچ خبروگزارشی غیردولتی نداشتند.

هیچ رسانه ای ننوشت که دراین حادثه انفجارکه آتش سوزی راهم بدنبال داشته چندنفرمجروح شدند؟« این یکی ازشیوه های صیانت ازفضای مجازی درترکیه»

وزارت دفاع با بیان اینکه انفجاری در کارخانه موشک و مواد منفجره MKE در منطقه الماداغ آنکارا رخ داد، اعلام کرد که در نتیجه این انفجار ۵ کارگر جان خود را از دست دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد