پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

تذکر(دفتررهبری)مسولین تندروی نکنند درباره حجاب خانمها

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم ‎حرام شرعی است، هم ‎حرام سیاسی... منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

تذکر دفتررهبری به تندروی بعضی ازمسئولین درارتباط باحجاب

فضائلی

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت:تذکر به برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در مساله کشف حجاب

تذکر به برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در مساله کشف حجاب

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بازنشر سخنان رهبری در مساله کشف حجاب، از «تذکر به برخی مسئولان به دلیل کارهای بی‌قاعده» خبر داد.

به گزارش ایسنا(٣١ فروردین ۱۴۰۴)نوشت:«مهدی فضائلی»در  ایکس «توییتر سابق» نوشت: «رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام ـ شرعی است، هم حرام ـ سیاسی است... منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.»

پ.ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:انگشت اشاره این تذکر دفتررهبری ،بیشتر بسوی ائمه جمعه است که باشدادوغلاظ نسبت به زنان ودختران بدحجاب(بی حجاب) درتریبونها سخن می گویند وآنهارا فاسدوفاسق می دانند وحتی آنهارا تشبیه به آشوبگرانی می دانندکه سال قبل مساجدرابه آتش کشیدند.

سپهر خلجی: مخاطب تذکر رهبر انقلاب درباره مبارزه بابی حجابی، فراجا(نیروی انتظامی) بود.

سرمقاله روزنامه ایران(روزنامه دولت)۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در هفته گذشته، رئیس‌جمهور در پی دریافت گزارش‌هایی از برخوردهای نامناسب(مبارزه بابی حجابی)، تذکرهای مؤکدی به دست‌اندرکاران(نیروی انتظامی)داده و تأکید کرده است هرگونه اقدام در این زمینه باید کاملاً در مدار قانون باشد.

خلجی: مردم سیل‌زده رها نشده‌اند
«سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:«مسئولیت‌پذیری فراجا در صدور اطلاعیه و پذیرش مراقبت بیشتر، نشان داد مخاطب تذکر رهبر عزیز انقلاب کجا بود. رییس جمهور نیز در همین مدت در چند نوبت به مسئولان امر همین تذکر را داده بودند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد