پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

جشن(مرگبار)پزشکان شیراز درجهرم۲۹ نفرمسموم ومرگ خانم دکتر

میهمانی مرگبارپزشکان در(جهرم)شیراز

دریک مهمانی در شهرستان «جهرم»(استان فارس) که همه مهمانان پزشک بودند، ۲۹ پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شدند،«خانم دکتر فرزانه اکبری» (متخصص پوست ومو)فوت کردوهسرش «دکتر فرید شهریور» (فوق تخصص چشم) هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم‌اکنون در کما است،تعداد زیادی از مهمانان که شامل متخصصان زنان، قلب و چشم بوده اند هم دچار نارسایی کلیه شده اند.  

 اقتصادنیوز به نقل از رکنانوشت: به دنبال برگزاری یک مهمانی در شیراز که همه مهمانان پزشک بودند، ۲۹ پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شده و در بیمارستان بستری شدند.

چند نفر از پزشکان دیالیز شدند و «خانم دکتر فرزانه اکبری» که اصالتا جهرمی و رتبه ۷ تخصص بود، در همان مهمانی فوت کرده و همسرشان «دکتر فرید شهریور» (فوق تخصص چشم) هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم‌اکنون در کما است.

گفته شده تعداد زیادی از مهمانان نیز که شامل چندین متخصص قلب، زنان و چشم بودند نیز دچار نارسایی شدید کلیه و دیالیزی شدند.
به‌دنبال برگزاری یک مهمانی در یکی از باغ‌های اطراف شیراز، ۲۹ پزشک به‌علت مصرف مشروب تقلبی دچار مسمومیت شدند و در بیمارستان بستری هستند.
اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:دریک مهمانی در شهرستان «جهرم»(استان فارس) که همه مهمانان پزشک بودند، ۲۹ پزشک به خاطر مصرف مشروب تقلبی (متانول) دچار مسمومیت شدند،«خانم دکتر فرزانه اکبری» (متخصص پوست ومو)فوت کردوهسرش «دکتر فرید شهریور» (فوق تخصص چشم) هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم‌اکنون در کما است،تعداد زیادی از مهمانان که شامل متخصصان زنان، قلب و چشم بوده اند هم دچار نارسایی کلیه شده اند.

زمان مهمانی پزشکان شیرازی:طبق اطلاعیه مجلس ترحیم خانم دکترفرزانه اکبری،فوت این پزشک متخصص پوست ومو (مراسم تدفین در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)اگرما ۳ روزعقبتر بیاییم(تامراحل درمانی وگواهی فوت صادرشود)احتمالاً این مهمانی در اول اردیبهشت ۱۴۰۳ بایداتفاق افتاده باشد./پایان توضیحات.
مهمانی مرگبارپزشکان شیراز
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، یک منبع آگاه گفت: این پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، چهارم اردیبهشت به خاک سپرده شد و پزشکی قانونی علت فوت وی را به اطلاع خانواده وی اعلام خواهد کرد.
در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌.
در این خبر آمده است که چند پزشک کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.
امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

اول اردیبهشت  ۲۹ پزشک در یک مهمانی در شیراز با خوردن شراب دست‌ساز مسموم شدند. دکتر فرزانه اکبری، متخصص پوست کشته شده و تعدادی از پزشکان هم هر دو کلیه‌شان را از دست داده‌اند.  

همچنین یک صفحه خبری اینستاگرامی نوشت: به دنبال برگزاری یک مهمانی در شیراز که همه مهمانان آن پزشک بوده اند حدود ۲۹ پزشک دچار مسمومیت ناشی از مصرف متانول شده اند که متاسفانه در بین آنها دکتر فرزانه اکبری رتبه هفت تخصص( پوست ومو) جان خود را از دست داده است. گفته شده تعداد زیادی از مهمانان که شامل متخصصان زنان، قلب و چشم بوده اند هم دچار نارسایی کلبه شده اند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد