پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

باربارا ماتیچ(Barbara Matic)جودوکار کرواسی قهرمان طلایی جهان شد(پدر)دستگیر شد

​درحالیکه خانم  باربارا ماتیچ در حال جشن قهرمانی برای طلای المپیکش بود،پدراین  قهرمان، یک خانم مسئول بازیها را درآغوش گرفته بود وبه زورکی لبهایش را می بوسید!

«باربارا ماتیچ»(Barbara Matic)جودوکار کروات...پدرش دستگیر شد
پدر دارنده مدال طلای المپیک پاریس "به اتهام تجاوز جنسی" به یک داوطلب در بازی‌ها دستگیر شد.چهارشنبه ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴(۱۰ مرداد ۱۴۰۳)
پدر (دارنده مدال طلای المپیک در پاریس) دستگیر شد.

پدر قهرمان جهان(جودوکارکراواسی) «دارنده مدال طلای المپیک در پاریس» به اتهام تجاوز جنسی(درآغوش گرفتن وبوسیدن زورکی یک خانم که مأمور امنیت در بازی ها بود) دستگیر شد.

یک مأمور زن که وظیفه هدایت تماشاچیان را بر عهده داشت، از اقدامات پدر ماتیچ به پلیس شکایت کرد.

Paris 2024 Olympics - Judo - Women -70 kg Semifinal of Table A - Champ-de-Mars Arena Paris France - July 31 2024.  Barbara Matic of Croatia reacts after winning her bout against Sanne van Dijke of Netherlands. REUTERSArlette Bashizi

المپیک ۲۰۲۴ پاریس - جودو - ۷۰ کیلوگرم زنان نیمه نهایی جدول A - Champ-de-Mars Arena، پاریس، فرانسه - ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴. «باربارا ماتیچ»(از کرواسی) پس از پیروزی در مبارزه خود مقابل«سان ون دایک »(از هلند) ،ابرزازخوشحالی می کند.

«بوریس ماتیچ»(پدر باربارا ماتیچ جودوکار کروات)(Boris Matic, the father of Croatian judoka Barbara Matic) که مدال طلای المپیک پاریس را از آن خود کرده بود، روز گذشته در فرانسه به ظن تجاوز جنسی به داوطلبی که مسئول نگهداری تماشاگران بود، دستگیر شد.

او به پلیس گزارش داد که بوریس ماتیچ در حالی که او در حال جشن گرفتن پیروزی دخترش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بود، او را به زور بوسید. این داوطلب ۲۴ ساله که از رفتار پدر این ورزشکار شوکه شده است، می گوید که او سعی کرده او را پس بزند اما او به زور او را بوسیده است.

Barbara Matic Croatian sportswomen of the year

«باربارا ماتیچ»(Barbara Matic)«جودوکار کرواسی» روز چهارشنبه ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴(۱۰ مرداد ۱۴۰۳) یک طلای تاریخی را در دسته ۷۰ کیلوگرم جودو زنان جشن گرفت.

Image credit: Getty

این بازیکن ۲۹ ساله اولین مدال طلای کشورش در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ را پس از شکست دادن «میریام بوکریت» اولین قهرمان المپیک آلمان در مسابقه تمام اروپایی، به دست آورد.

بعد از گلزنی با وازا-آری اولیه، ماتیچ شماره ۱ جهان، بقیه مبارزه را قبل از تایید عنوان مورد انتظارش در المپیک کنترل کرد.

پدرقهرمان جهان(باربارا ماتیچ) عاشق مسئول امنیت بازی ها شد.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:درحالی که جودوکارکراواسی درحال شادی برای گرفتن مدال طلابود،پدرِاین قهرمان، یک خانم مسئول بازیها را درآغوش گرفت ولبهایش را بوسید،


این داوطلب ۲۴ ساله پس از پیروزی ماتیچ در مرحله یک چهارم نهایی، «به زور توسط پدر باربارا ماتیچ بوسیده شد».

«باربارا ماتیچ»(Barbara Matic)جودوکار کروات

گفته می شود داوطلبی که قصد داشت او را دور کند، از رفتار پدر ماتیچ شوکه شد و تصمیم گرفت بلافاصله پس از آن شکایت کند.

به گفته یک منبع BFM، این حادثه به پلیس گزارش شد و در آنجا مشخص شد که "پدر یک قهرمان پس از یک مسابقه المپیک بوسه ای بر دهان او تحمیل کرد".

Image credit: Getty

در این گزارش همچنین آمده است که دفتر دادستانی پاریس به دنبال شکایتی که در چهارشنبه ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴(۱۰ مرداد ۱۴۰۳) توسط یک «داوطلب المپیکی»(Olympic volunteer) ارائه شده است، "تحقیقات مربوط به تجاوز جنسی" را به ایستگاه پلیس منطقه ۷ واگذار کرده است.

رسانه های فرانسوی همچنین حاکی از آن است که پدری که در مرکز تحقیقات قرار داشت روز پنجشنبه اول اوت در بازداشت پلیس باقی ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد