پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

صحنه سازی(ربودن داماد درشب عروسی)برای افزایش سایت بوددرمصر

نقشه عجیب مدیرسایت برای بالابردن آمارسایت

ربودن داماد(مراسم عروسی)کشورمصر:شوخی برای افزایش آماربازدیدکنندکان سایت بود.

 داماد «مدیرسایت وتو»بود واین صحنه سازی برای افزایش بازدیدکنندگان سایتش بود(صاحب کلیپ ربوده شدن او در لحظه خروج از جشن عروسی)  در «دکاهلیه»۳ سال است که با همسرش  ازدواج کرده و با او صاحب یک دختر شده است واین «مراسم سومین سالگرد ازدواجش را جشن گرفته بودند»،یعنی ربودن داماد،صحنه سازی(شوخی)بود.

 «داماد»(احمد جمال)، «عروس»(امل البدروی)

وزارت کشور مصر روز دوشنبه در بیانیه‌ای درباره انتشار کلیپی با عنوان «داماد دکاهلیا» در روز عروسی‌اش ربوده شد» اظهار نظر کرد.

وزارت کشور در حساب کاربری خود در پایگاه ایکس اعلام کرد: مشخص شد که مسئول انتشار (داماد نمایش داده شده در کلیپ) با همسر، خواهرش و ۳ نفر برای فیلمبرداری از موارد فوق به توافق رسیده است. کلیپ به صورت نماینده برای دستیابی به نرخ بیننده بالا و کسب سود مالی.

وزارت کشور در پایان گفت: اقدامات قانونی انجام شد و دادستانی رسیدگی به موضوع را برعهده گرفت.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، داماد که دست عروسش را گرفته تا سوار ماشین شود، سپس او را در ماشین دیگری در میان فریاد زدن در میان مردم ربوده‌اند.

اسامی ۷ متهم حادثه ربوده شدن داماد دکاهلیا در شب عروسی اش ، مصر را شامگاه یکشنبه ۱ سپتامبر ۲۰۲۴ ساعت ۲۱:۳۳ .

 اسامی متهمان ربوده شدن داماد دکاهلیا توسط ۷ نفر را به دست آورد.

مشخص شد متهم اصلی:«احمد جمال سلیمان محمد جوهر»(داماد ۳۱ ساله)،«امل البدروی محمد احمد»(عروس ۱۸ ساله)، حکاکی،  ساکن ازبت حماده، مرکز دیکرنس، هستند.
آنها در این ویدئو توسط: "احمد ا ام جی"، ۴۳ ساله، کارگر و ساکن ازبت السبعه دیکرنس، و "اسما جی اس ام جی،" ۳۳ ساله، یک زن خانه دار ساکن عزبت حمادا، کمک شدند.

ننشر أسماء المتهمین فی واقعة خطف عریس الدقهلیة لیلة زفافه - AARC مصر

همچنین: «عبدالرحمن ع ج ع» ۲۶ ساله راننده و ساکن عزبت حماده و ساکن فعلی منیة النصر «محمد س ع ع س» ۳۰ ساله دارای مدرک دیپلم صنعتی ساکن بندر دیکرنس و «هاجر» ج س م ج» ۲۹ ساله، زن خانه دار و ساکن مرکز بنی عبید.

دادستانی منیة النصر در استان دکاهلیه از ۷ متهم پرونده موسوم به "داماد دکاهلیه" در رسانه ها تحقیق می کند.

«صحنه سازی وحشتناک برای افزایش بازدید سایت»(ربایش داماد)

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:داماد «مدیرسایت وتو»بود واین صحنه سازی برای افزایش بازدیدکنندگان سایتش بود(صاحب کلیپ ربوده شدن او در لحظه خروج از جشن عروسی)  در «دکاهلیه»  ۳ سال است که با همسرش  ازدواج کرده و با او صاحب یک دختر شده است واین «مراسم سومین سالگرد ازدواجش را جشن گرفته بودند»،یعنی ربودن داماد،صحنه سازی(شوخی)بود.

متهمان پرونده« داماد دکاهلیه»(احمد جمال)، «امل البدروی»(عروس)، دو زن خواهر داماد، شوهر یکی از خواهران وی، راننده و فردی که داماد را بسوی خودروکشاند(بظاهرربایش).همه از چیدمان حادثه و فیلمبرداری آن خبر داشتند و هر کدام نقش خاصی داشتند.

متهمان به اخلال در امنیت عمومی، ایجاد اغتشاش و نشر اخبار کذب غیر از حقیقت متهم هستند.

مرد جوانی در روز عروسی اش در دکاهلیه ربوده شد
یک کلیپ ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، نارضایتی شهروندان را به دلیل ربوده شدن یک مرد جوان در لحظه ترک یک جشن عروسی در استان داکاهلیا برانگیخت و باعث شد تا مقامات امنیتی در مورد این موضوع تحقیق کنند موضوع

پس از بررسی، سرویس‌های امنیتی در وزارت کشور دریافتند که این ویدئو صحنه‌ای است که برای سود بردن از بازدیدها تهیه شده است، زیرا داماد یک یوتیوب است.

داماد دکاهلیه در مرز منصوره رأس البار در یک کمین امنیتی دستگیر شد و عروس از روستای عزبت حماده وابسته به محمودیه مرکز دیکرنس در دکاهلیه پس از اقدام نیروهای امنیتی برای دستگیری آنها دستگیر شد.

قصة العریس المخطوف فی مصر.. مفاجأة بتحقیقات الأمن

یک منبع فاش کرد که مرد جوان متهم، صاحب کلیپ ربوده شدن او در لحظه خروج از جشن عروسی خود در دکاهلیه، ۳ سال است که با همسرش که خردسال بوده ازدواج کرده و با او صاحب یک دختر شده است سومین سالگرد ازدواجش را جشن گرفت و شوخی را به خوبی آماده کرد.

«داماد دکاهلیه» که فیلم آدم ربایی را تهیه کرده بود دستگیر شد

1000673768
یک وکیل قبل از اعلام اینکه این حادثه یک "شوخی" بوده است، گزارشی را علیه "احمد جمال" وبلاگ نویس، صاحب حادثه ویدئویی ربودن داماد در شب عروسی اش در استان دکاهلیه به دادستان ارائه کرده بود. صحنه را با دو نفر از دوستانش بدون اطلاع همسرش و یکی از آنها از طرف خانواده یا خانواده اش ترتیب داده بود.

این گزارش فاش کرد که این ویدئو "باعث وحشت و وحشت در قلب شهروندان و کاربران شبکه های اجتماعی شد و باعث اختلال در امنیت عمومی شد که طبق قانون مصر مجازات می شود" و تایید می کند که او گزارشی را علیه داماد تنظیم کرده است تا او بتواند مجازاتش را دریافت کند

مردان امنیتی اداره امنیت داکاهلیه و نهادهای مربوطه پخش کلیپ مهیج ویدیویی توسط کاربران شبکه های اجتماعی را که ربوده شدن داماد در روز عروسی اش در استان داکاهلیه را نشان می دهد، زیر نظر گرفتند و برخی از آنها انتظار داشتند که این یک "شبه" باشد. قبلاً بین داماد و دوستانش ترتیب داده شده بود و خواستار فاش شدن حقیقت ماجرا شده بودند.

کوالیس بیروت بالفیدیو: اختطاف عریس فی مصر والداخلیة تصدر بیانها - کوالیس  بیروت

این ویدئو صحنه ای از یک "عروس" را در جلوی آرایشگاه به تصویر می کشد که در حال آماده شدن برای سوار شدن به ماشین "عروسی" است و در حالی که داماد او در کنار او است، او در اطراف ماشین حرکت می کند و از آن طرف سفید وارد می شود ناگهان ماشین در کنار او ظاهر می شود، سپس شخصی درب عقب ماشین داماد را باز می کند، مرد جوان را به داخل می کشد و در میان فریاد حضار فرار می کند.

«وب سایت وتو»: پوشش و نظارت مستمر ۲۴ ساعته قیمت طلا، قیمت گوشت، قیمت دلار، قیمت یورو، نرخ ارز، اخبار ورزشی، اخبار مصر، اخبار اقتصادی، اخبار استان، اخبار سیاسی، اخبار حوادث را برای شما فراهم می کنیم. تیم ما به طور انحصاری تمامی لیگ های بین المللی مانند لیگ برتر انگلیس، لیگ ایتالیا، لیگ مصر، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ قهرمانان آفریقا، لیگ قهرمانان آسیا و رویدادهای مهم و سیاست خارجی و داخلی را دنبال می کند. انتقال انحصاری اخبار هنری و بسیاری از فعالیت های فرهنگی و ادبی.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:استان«داکاهلیا»(الدقهلیة)کجاست؟

استان «دَقَهلیه»(داکاهلیا) یکی از استان‌های کشور مصر است.
مساحت این استان ۶٬۰۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت آن پیرامون ۵ میلیون نفر است و در شمال شرقی قاهره واقع شده است.
مرکز این استان شهر منصوره و شهرهای اصلی آن میت غمر، بلقاس و منزله هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد