پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

با شهادت (یحیی سنوار)حماس کمترین توقفی نخواهد داشت(حماس زنده است)زنده خواهد ماند

حماس زنده است و زنده خواهد ماند

آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای:مجاهد قهرمان(فرمانده یحیی السّنوار)چهره‌ی‌ درخشان مقاومت و مجاهدت،با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد، با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد(ضربه‌ی جبران‌ناپذیرهفتم اکتبر)آنگاه با عزّت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.

«حماس زنده است و زنده خواهد ماند» 
آیت الله خامنه ای:«ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ بتوفیق من اللّه و عونه».

پیام آیت الله خامنه ای بمناسبت شهادت یحیی سنوار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به ملتهای مسلمان و جوانان غیور منطقه با تجلیل از مجاهد قهرمان فرمانده «یحیی السنوار» تاکید کردند: جبهه مقاومت همانگونه که قبلاً با شهادت برجستگان خود از پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار هم کمترین توقفی نخواهد داشت باذن‌الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
ملّتهای مسلمان!
جوانان غیور منطقه!
«مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار، به یاران شهیدش پیوست.» 

مجاهد قهرمان فرمانده شهید «یحیی السنوار»

او چهره‌ی‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد؛ با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد؛ ضربه‌ی جبران‌ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت؛ و آنگاه با عزّت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.

کسی چون او (یحیی سنوار)که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ی او نیست. فقدان او برای جبهه‌ی مقاومت البتّه دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون «شیخ احمد یاسین»، «فتحی شقاقی»،«عبدالعزیز رنتیسی» و «اسماعیل هنیّه» از پیشروی باز نماند، و «با شهادت سنوار هم کمترین توقّفی نخواهد داشت؛ باذن اللّه» «حماس زنده است و زنده خواهد ماند.» 
ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ «بتوفیق من اللّه و عونه.» 
اینجانب شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش، و به همه‌ی دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌اللّه تبریک، و فقدانش را تسلیت میگویم
والسّلام علی عباد اللّه الصّالحین
سیّدعلی خامنه‌ای /۲۸ مهر ۱۴۰۳

توضیحات مدیریت سایت-پیراسته فر:«یحیی سنوار» پس از ۲۵ سال حبس،اسرائیل ناچارشد در روز سه شنبه ، ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ (۲۰ ذیقعده ۱۴۳۲)۲۶ مهر ۱۳۹۰ به همراه بیش از هزار زندانی فلسطینی دیگر با «گلعاد شالیط »سرباز اسرائیلی که توسط حماس گروگان گرفته شده بود، مبادله شد.

«ابوابراهیم»(یحیی سنوار) در روز سه شنبه ، ۲۹ اکتبر ۱۹۶۲(۷ آبان ۱۳۴۱) در «اردوگاه پناهندگان خان‌یونس» به دنیا آمد و از دانشگاه غزه لیسانس زبان عربی گرفت. 
پدر و مادر«یحیی سنوار» در ۲۹ اکتبر ۱۹۶۲ جزو آوارگانی بودند که پس از تشکیل اسرائیل از عسقلان (اشکلون) به غزه پناهنده شده بودند.
«یحیی سنوار»  اولین‌بار در سال ۱۹۸۲ زمانی که ۱۹ سال داشت توسط اسرائیل دستگیر شد(لازم به ذکراست،سنوار ۳بار دستگیرشده بود،دردومرحله اول،چندسال آزادبود)

دیداربا رهبرانقلاب بعداز ۳ ماه آزادی از زندانهای اسرائیل

تصاویری از حضور یحیی سنوار در حیاط بیت رهبری/ ویدئو

یحیی سنوار ۲۶ مهر ۱۳۹۰ از زندان اسرائیل آزادشد و در ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ به همراه اسماعیل هنیه و هیئت همراه به ایران سفر کرد.

سنوار 2

اسماعیل هنیه در این دیدار که با «رهبر انقلاب » انجام شد، اسماعیل هنیه اورابه رهبرانقلاب معرفی کرد:یحیی سنوار ۲۵ سال ازعمرش را درزندانهای صهییونیستها سپری کرده است».

رهبرانقلاب(آیت الله سیدعلی خامنه ای)درپایان این دیدارگفت: «بااین روحیه وبااین فکر قطعاً شماپیروزید،ببینیم آن روزی را که شماهاگامهای بلندی رابسمت آن پیروزی نهایی برداشتید.» 

رهبران فلسطینیخلیل الحیه» ، «اسماعیل هنیه»،«یحیی السنوار»،«شیخ احمدیاسین» و«یاسرعرفات»

سه رهبر فلسطینی در زندان(اسرائیل) «عباس السید» ، «مروان برغوتی»  و «یحیی السنوار»

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:برای اطلاعات بیشتربه این لینک مراجعه کنید:

چگونگی شهادت(یحیی سنوار)اشتباهی که اسرائیل درانتشارتصاویرمرتکب شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد