پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

مأمورسابق موساد(زیو کیبور)در مصر ترور شد

گروه مصری «شهید محمد صلاح» با اعلام مسئولیت قتل تاجراسرائیلی اعلام کرد که او  باگذرنامه کانادا در پوشش تجارت میوه وسبزیجات دراسکندریه فعالیت می کرد،مأمور موساد بود.

«زیو کیبور »(مأمور سابق موساد)در (اسکندریه)مصر کشته شد

وزارت کشور مصر از قتل زیو کیبر تاجر اسرائیلی ابراز نگرانی کرد

وزارت کشور مصر امروز چهارشنبه ۸ مه ۲۰۲۴(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مورد کشته شدن زیو کبیر تاجر اسرائیلی در شهر ساحلی اسکندریه اظهار نظری صادر کرد.

وزارت امور خارجه مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز سه شنبه ۷ می ۲۰۲۴(۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)، یک تاجر کانادایی ساکن این کشور در یک حادثه تیراندازی جنایی در اسکندریه مورد حمله قرار گرفت.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای تأیید کرده است که «اقدامات قانونی اتخاذ شده و یک تیم گفتگو برای بررسی شرایط حادثه تشکیل شده است».

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل توضیح داد:فردکشته شده «زیوکیپور»(Zev Kiper) نام دارد و صاحب یک «شرکت صادرات میوه و سبزیجات» است و بیش از ۹ سال است که در مصر کار می کند و با «پاسپورت کانادایی» وارد این کشور شده است.

Ziv Kiefer

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:یک گروه مصری «شهید محمد صلاح» با اعلام مسئولیت مرگ«زیوکیپور»(زیو کیفر)اعلام کرد که او در پوشش« تجارت میوه و سبزیجات» در اسکندریه فالیت میکرد، «مأمور موساد اسرائیل» بود،ضارب درهنگام شلیک به مقتول که درخودرویش بود فریادمی زد:«مافرزندان غزه هستیم»

Jewish Businessman Killed In Egypt, Case Construed As Murder | Matzav.com

«زیو کیفر»باتابعیت ۲ گانه «اسرائیلی-کانادایی» که تاجر در زمینه واردات میوه و سبزیجات در اسکندریه  فعالیت وزندگی می کرد.

الداخلیة المصریة تعلّق على مقتل رجل الأعمال الإسرائیلی زیف کیبر

در حالی که شبکه ۱۲اسرائیل اعلام کرد که "ظاهراً این تاجر یهودی به دلایل ملی کشته شده است"، وزارت کشور مصر با تایید ارتباط این موضوع با یک حادثه جنایی، از تشکیل یک تیم تحقیقاتی برای کشف شرایط پرونده خبر داد. .

زیوکیفر(مامورموساد)مصرترورشد زیوکیبور(مامورموساد)مصرترورشد زیوکیبور(تاجرکانادا)مصرترورشد مامورموساد(اسکندریه)مصرترورشد مامورموساد(محمد صلاح)مصرترورشد ماجرا(ترورموساد)اسکندریه مصر پیراسته فر تاجرکانادایی(مامورموساد)مصرکشته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد