پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

پیراسته فر

علمی،تحقیقی و تحلیلی

نماینده مجلسی که دربین مهاجمین کنگره بود+بمپ گذاری در۲حزب امریکا

​در جریان تظاهرات طرفداران ترامپ در برابر کنگره، بمب‌های لوله‌ای در نزدیک دفتر حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در واشنگتن کار گذاشته شده بود

نماینده مجلس ویرجینیا  یکی از مهاجمین کنگره بوده است.

افسرپلیس دردرگیری بامهاجمان فوم ترامپ کشته شد

یک قانونگذار ویرجینیای غربی از خود و دیگر طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که پس از نقض محیط امنیتی ، به هجوم به پایتخت ایالات متحده آمریکا فیلم گرفتند. در ویدئو توسط جمهوری خواه « دریک ایوانز» که بعداً از صفحه رسانه های اجتماعی خود حذف شد ، نشان داده شده است.

«دریک ایوانز»روز چهارشنبه کلاه ایمنی پوشیده و در درب را صدا می کند تا ساختمان در واشنگتن دی سی را نقض کند. "ما هستیم! آن را به حرکت خود ادامه ده ، عزیزم! " وی در درب بسته ای در میان پیروان ترامپ که پرچم در دست داشتند و از پاشیدن فلفل شکایت داشتند ، گفت.

 پس از ورود ، اوانز را می توان در آسیاب ویدئویی در اطراف Capitol Rotunda ، جایی که نقاشی های تاریخی تاسیس جمهوری را به تصویر می کشد ، مشاهده کرد و فریاد زد: "هیچ تخریبی نیست!"

«راجر هانشاو » رئیس مجلس نمایندگان ایالت گفت: «ایوانز» باید در مورد حضورفعالش در آنچه امروز اتفاق افتاده است(هجوم به کنگره) ، به رای دهندگان و همکاران خود(نمایندگان) پاسخ دهد..

نماینده ویرجینیای غربی گفت هنوز با ایوانز در مورد مشارکتش درآن شورش  صحبت نکرده ام. 

 نماینده ای از وین کانتی در بیانیه ای بعداً در فیس بوک گفت که او در حال بازگشت به ویرجینیای غربی است و "به عنوان یک عضو مستقل رسانه برای فیلمبرداری از تاریخ در آنجا بود."

قانونگذار ایالتی ویرجینیای غربی ، جمهوری خواه ، پس از ورود مستقیم به جریان اصلی خود که با جمعیتی از طرفداران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا وارد ساختمان شده بود ، به دلیل ورود به منطقه ای محدود از پایتخت ایالات متحده متهم شد. کن کوه ، معاون ارشد دادستان فدرال در واشنگتن ، در تماس تلفنی با صدور ده ها اتهام جدید علیه اعضای جمعیتی که روز چهارشنبه به خشونت به پایتخت حمله کردند ،

 پرونده را علیه دل ایریک اوانز اعلام کرد. ایوانز 35 ساله بعد از دستگیری بعد از ظهر جمعه بعد از ظهر روز جمعه در مقابل قاضی فدرال در هانتینگتون ، ویرجینیای غربی ظاهر شد. اگر مجرم شناخته شود ، به دلیل دو تخلف: یک سال و نیم در زندان فدرال قرار دارد: ورود به یک منطقه ممنوع و رفتارهای بی نظم.

مهاجمین  شعارمی دادند«مایک پنس را اعدام کن

شورشیان با فشار دادن آنها به داخل ، با ضرب و شتم پلیس با لوله(میله فلزی پرچم) ،خواستار محل نگهداری نانسی پلوسی ، رئیس مجلس نمایندگان شدند. آنها قصدحمله به همه نمایندگان مجلس راداشتد.

مهاجمان می گفتند: آنها کجا هستند؟

آنهادر بیرون ، روی داربست ایستاده بود ، کامل با پله های چوبی محکم و طناب. اسلحه و بمب های لوله ای در مجاورت منجمد شده بودند.
تنها چند روز بعد ،صحنه های حمله خودبه کنگره رادرمصاحبه هاآشکارکردند شورشیان علاوه بر اشغال  کنگره ،خواستار سرنگونی رهبران  امریکا- معاون رئیس جمهور ترامپ و رئیس مجلس (نانسی پلوسی)بودند.

 «جیم مک گاورن »نماینده ماساچوست،روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت: من دیدم که این جمعیت از مردم در حال فریاد زدن روی آن شیشه هستند.

به چهره های آنها نگاه کردم ، به ذهنم رسید ، اینها معترض نیستند. اینها تخریب گرند.

نماینده ماساچوست گفت: آنچه در مقابل خود دیدم ، اساساً فاشیسم خانگی و خارج از کنترل است.

«نانسی پلوسی» روز یکشنبه۱۰ژانویه (۲۱ دی ۱۳۹۹) گفت: شواهد نشان می دهد که این یک گروه کاملاً برنامه ریزی شده و سازمان یافته با رهبری و هدایت و هدایت بوده است. و هدف این بود که برویم مردم را بیاوریم دراین صحنه ها.

صحنه های وحشتناکی بود!

رئیس کنگره ایالت متحده  در این مورد در مصاحبه «60 دقیقه» گفت:صحنه های خشم ، خشونت و عذاب چنان گسترده است که ممکن است کل آن هنوز هم قابل درک نباشد. اما با بیرون آمدن فیلم های بیشمار تلفن های هوشمند از صحنه ، بیشتر فیلم های ناشی از خود شورشیان شورشیان منتشرشده و نمایندگان بیشتر که هرج و مرج پیرامون خود را بازگو می کنند ، خطوط قیام به طور فزاینده ای تسکین می یابد.

مرگ افسر پلیس در حمله به کنگره ایالات متحده

پلیس ساختمان کنگره ایالات متحده اعلام کرد «برایان دی. سینیک» افسر پلیس، در شورش چهارشنبه «هنگام درگیری فیزیکی با معترضان» مجروح شده بود. او پنجمین فردی است که در اثر این زد و خوردها جان باخته است.

توضیح مدیریت سایت-پیراسته فر:یکی ازسایتهای امریکا می نویسد:مهاجمان کاپیتول(ساختمان کنگره) یک افسر پلیس خونین را در یک درب محکم کوبیدند ، چهره پیچ خورده و فریادهای ضبط شده در فیلم. آنها یک افسر دیگر را با سلاح بلانت زخمی کردند و پلیس سوم را از نرده داخل جمعیت کوبیدند.

​درگیری مهاجمین باپلیس

سه مقام مسئول حفظ امنیت ساختمان کنگره به دلیل ناتوانی در توقف این رخنه استعفا دادند. قانونگذاران خواهان بازبینی عملیات پلیس و گزارش اف بی آی درباره آن چه یک «حمله تروریستی» خواندند شده اند.

یک معترض، زنی سفیدپوست(اشلی بابیت)، در اثر شلیک پلیس، کشته شد و شماری دستگیر شدند. سه نفر دیگر پس از «امور اضطراری درمانی» مرتبط با رخنه به کنگره جان باختند.

هجوم هواداران ترامپ

قانونگذاران تا روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری جو بایدن در بیستم ژانویه به کنگره برنمی گردند.

پلیس کنگره تظاهرکنندگان را که تلاش می کردند موانع پلیس را پشت سر بگذراند زیر نظر دارند. واشنگتن، ۶ ژانویه ۲۰۲۱

استیون ساند، رئیس پلیس ساختمان کنگره ایالات متحده، زیر فشار سناتور دموکرات چاک شومر استعفا داد. سناتور جمهوریخواه میچ مک کانل خواستار استعفای فوری مایکل استنگر، رئیس نگهبانان سنا، شد. پال اروینگ، رئیس نگهبانان مجلس نمایندگان، هم کناره گیری کرد./۲۰ دی ۱۳۹۹

«مایکل شروین» سرپرست داستانی واشنگتن :

در جریان تظاهرات طرفداران ترامپ در برابر کنگره، بمب‌های لوله‌ای در نزدیک دفتر حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در واشنگتن کار گذاشته شده بود.

بر اساس گفته این مقام آمریکایی، ‌بمب‌های کار گذاشته شده چاشنی‌های انفجاری و تایمر داشتند.

وی گفت کسانی که اقدام به کار گذاشتن بمب در واشنگتن و در نزدیکی دفتر دو حزب اصلی آمریکا کرده‌اند، دستگیر و مجازات خواهند شد.

جائزه برای شناسایی متهمان

شروین گفت که ۵۰ هزار دلار برای کسانی که هویت کسانی که اقدام به بمبگذاری در واشنگتن کرده‌اند پاداش در نظر گرفته شده است.

FBI عکسی از شخصی را که مسئول قرار دادن مواد منفجره مشکوک در خارج از کمیته ملی جمهوری خواه و کمیته ملی دموکرات قبل از اعتراضات کاپیتول ایالات متحده است ، به اشتراک گذاشته است. پنجشنبه شب ، FBI با انتشار توئیتی عکسی از فرد مظنون را منتشر کرد و پاداش حداکثر ۵۰۰۰۰ دلاری را برای اطلاعات منتهی به مکان ، دستگیری و محکومیت فرد (های) مسئول قرار دادن بمب های مشکوک به لوله در واشنگتن دی سی ارسال کرد. در۶ژانویه۲۰۲۱. 

تخریب کنگره توسط قوم وحشی ترامپ

هماهنگی نمایندگان مجلس وپلیس درشلیک به مهاجمین

استعفای مشاورارشد(معتمد)ترامپ

خانم«هوپ هیکس» مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا کاخ سفید را ترک کرده است.

شبکه CNN گزارش داد که هیکس در اقدامی از پیش برنامه ریزی شده روز سه شنبه به فعالیت خود در کاخ سفید به عنوان مشاور ترامپ پایان داده است.

گفته می‌شود که هیکس با ادعاهای ترامپ در مورد تقلب در انتخابات ماه نوامبر موافق نبوده و از وی خواسته بود تا وارد چالش حقوقی در مورد انتخابات نشود.

خانم « هیکس»قبلاًمدیرارتباطات کاخ سفیدبوده

«هوپ هیکس» ، یکی از دستیاران با سابقه و مورد اعتماد رئیس جمهور دونالد ترامپ ، از کار خود به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید استعفا می دهد./۲۵ دی ۱۳۹۹

هفته آخرریاست جمهوری ترامپ:

 روزنامه«واشنگتن پست» ۲۵ دی ۱۳۹۹ در گزارشی به حال و روز دونالد ترامپ، در روزهای آخر ریاست‌جمهوری‌اش پرداخته و نوشته است که دایره نزدیکانش همچنان در حال تنگ‌تر شدن است.

ازکارکنان کاخ سفیددلخوراست

دفاتر مستقر در کاخ سفید در حال خالی شدن است و همزمان ترامپ از کسانی هم که مانده‌اند، عصبانی است. مشاوران و معاونانش می‌گویند که او به شدت از نزدیکانش دلخور است و فکر می‌کند که به اندازه کافی از او در برابر اتهام حمایت از حمله کنندگان به کنگره حمایت نکرده‌اند.

ازوکیل حقوقی کاخ سفید(رودی جولیانی)عصبانی است

به گفته آن‌ها، این روزها ترامپ بیش از پیش منزوی شده و کینه‌توزانه رفتار می‌کند. حتی رابطه او با «رودی جولیانی» وکیل مخصوصش نیز شکرآب است و به معاونانش گفته است که اسناد قانونی را در اختیار جولیانی قرار ندهند و همچنین گفته است که او باید به شخصه با پرداخت حق وکالت جولیانی در جریان اعتراض به نتایج انتخابات در ایالت‌ها موافقت کند و کسی حق پرداخت مبلغی به او را ندارد.

ترامپ:حقوق «جولیانی» کم شود،اوهیچ موفقیتی نداشته

اطرافیان ترامپ همچنین به واشنگتن پست گفتند که ترامپ در جمع‌های محرمانه در خصوص برخی اقدامات جولیانی ابراز نگرانی کرده و گفته است که درخواست جولیانی برای ۲۰ هزار دلار در روز برای تلاش جهت تغییر نتایج انتخابات زیاد است.

از:دامادش+سخنگوی کاخ سفید+مشاوراقتصادی+مشاورامنیت ملی+رئیس کاخ سفید..رضایت ندارد

یک مسئول دولتی آمریکایی دیگر نیز بدون افشای نام خود به این روزنامه گفته است که ترامپ از اینکه روند انزوای وی با این سرعت به پیش می‌رود، خشمگین است. چرا که عملا کسی دیگر از او دفاع نمی‌کند. از جمله «کایلی مک انانی» سخنگوی کاخ سفید، «جرد کوشنر» مشاور و داماد ترامپ، «لاری کودلو» مشاور اقتصادی، «رابرت اوبرایان» مشاور امنیت ملی و «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید کسانی هستند که ترامپ را تنها گذاشته‌اند.

فقط یک رفیق(لیندسی گراهام) برایش مانده

طبق نوشته واشنگتن پست، سناتور «لیندسی گراهام» جزو معدود افرادی است که دونالد ترامپ، همچنان به آن‌ها اعتماد دارد و از او خواسته تا به همکارانش در مجلس سنا برای تبرئه کردن ترامپ در جریان روند استیضاح فشار آورد. همزمان ترامپ به مشاورانش گفته است که گمان نمی‌کند تا پیش از تاریخ ۲۰ ژانویه از سمت خود عزل شود.

ترامپ منزوی شدهشرکاء »حاضربه ادامه همکاری باترامپ نیستند

«واشنگتن پست»می نویسد:منابع آگاه همچنین گفتند که ترامپ از دیگر مسائلی که ممکن است که برای روزهای پس از ریاست‌جمهوری‌اش تأثیر منفی بگذارد، نگران است. از جمله مسدودشدن حساب «توئیتر»رسانه موردعلاقه وجکومتی ترامپ و تعلیق عضویتش در«باشگاه گلف»  و همچنین اعلامیه بانک «دویچه بانک» مبنی بر اینکه دیگر در طرح‌های ترامپ سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

یک مسئول عالی‌رتبه سابق دولت آمریکا نیز گفته است که کارمندان کاخ سفید عاقلانه رفتار می‌کنند و همزمان نا امید و خشمگین و آماده پایان دولت ترامپ هستند.

یک مقام دیگر به « واشنگتن پُست» گفته : ترامپ نه تنها از «مایک پنس» معاونش و برخی معاونان دیگرش عصبانی است، بلکه از شخصیت‌های رسانه‌ای که برای مدت طولانی از او دفاع می‌کردند و اکنون او را تنها گذاشته‌اند از جمله «کیمبرلی استراسل» خبرنگار وال استریت ژورنال، یا «لورا انگراهام» مجری فاکس نیوز  نیز خمشگین است.

مقام آگاه کاخ سفید گفت: «ترامپ به طور فزاینده‌ای این احساس را دارد که تنها و منزوی شده است و در این روزهای آخر همچون جسدی است که هزاران زخم برداشته است

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه (امروز) طرح استیضاح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور را تصویب کرد. قانونگذاران ایالات متحده با ۲۳۲ رأی موافق و ۱۹۷ رأی مخالف، طرح استیضاح مجدد ترامپ را تصویب کردند.

برای اطلاعات بیشتربه این لینک مراجعه کنید:

برنامه مهاجمین"اشغال پایتخت" بعداز تسخیرکنگره،اعلام حکومت نظامی بود                                     

.این لینک:

آشوب هواداران ترامپ"حمله به کنگره"اعتراض به نتایج آنتخابات                                     


نظرات 1 + ارسال نظر
موسی زادفلاح شنبه 27 دی 1399 ساعت 22:29 https://greenbanking.blogsky.com

سلام جناب مهندس پیراسته فر . بسیار عالی و مفید .خیلی زحمت کشیدید خداوند حافظ شما باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد